افزایش ۹۱ درصدی مشارکت خیران در ماکو
کد خبر: 3848013
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

افزایش ۹۱ درصدی مشارکت خیران در ماکو

گروه اجتماعی ــ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ماکو گفت: خیران در این شهرستان، چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال طی پنج ماهه سال جاری به ایتام شهرستان کمک کرده‌اند، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۱.۶ درصد افزایش داشته است.

افزایش 91 درصدی مشارکت خیرین در ماکو

محمد محمدنژاد، مدیر کمیته امداد امام خمینی‌(ره) ماکو،  درگفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با بیان اینکه خیران در این شهرستان، چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال طی پنج ماهه سال جاری به ایتام شهرستان کمک کرده‌اند، اظهار کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۱.۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۹۳ یتیم و ۳۶۵ فرزند خانواده بی‌بضاعت در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

محمدنژاد گفت: ۹۷۸ خیر این شهرستان در پنج ماه نخست سال جاری چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند؛ این مبلغ در مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بود.

وی بیان کرد: رفع مشکلات ایتام در زمینه تأمین مخارج، ازدواج، اشتغال، تحصیل و درمان از جمله مواردی است که توسط حامیان انجام می‌شود.

این مقام مسئول گفت: افراد خیر می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از ایتام، یتیم مورد نظر خود را نیز برای کمک‌های مالی مستمر انتخاب کنند.

انتهای پیام
captcha