سوگواره ملی اربعین برترین‌های خود را شناخت
کد خبر: 3848057
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

سوگواره ملی اربعین برترین‌های خود را شناخت

گروه فرهنگی ــ دومین سوگواره ملیِ علمی، فرهنگی و اجتماعی اربعین به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

دومین سوگواره ملی اربعین برترین‌های خود را شناخت

به گزارش ایکنا از خوزستان، دومین سوگواره ملیِ علمی، فرهنگی و اجتماعی اربعین به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز امروز 15 مهرماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در این مراسم که با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همراه بود، برگزیدگان دومین سوگواره ملی اربعین در بخش‌های فیلم کوتاه، کلیپ و نماهنگ، عکس، دلنوشته و خاطره، شعر و پایان‌نامه معرفی و تقدیر شدند.

بنا به این گزارش، در بخش فیلم کوتاه، کلیپ و نماهنگ، سعید نجاتی از دانشگاه اژه ترکیه، علیرضا حسنلو از دانشگاه آزاد واحد تهران شمال و محمد اسدزاده از مؤسسه علمی ـ کاربردی تهران به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شدند و خداداد رضایی از دانشگاه خلیج فارس بوشهر و مصیب کوهی مشایخ از صدا و سیمای قم به‌عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند. هم‌چنین در بخش عکس، سامان خدایاری از دانشگاه علامه طباطبایی، محمد آهنگر از جهاد دانشگاهی اهواز و سید متین هاشمی از دانشکده هنر اسلامی تبریز مقام اول تا سوم را به ترتیب از آنِ خود کردند. امیرعباس جامعی از موسسه علمی کاربردی اهواز و مسعود بیات نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش دلنوشته و خاطره، مهرناز زمانی از دانشکده پرستاری آباده و بهروز گودرزی از پیام نور الیگودرز نفرات اول و دوم و سید علی مستجاب‌الدعواتی از دانشگاه سمنان و مصطفی توفیقی از دانشگاه فردوسی مشهد به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند. هم‌چنین فاطمه جهانگشته از موسسه شاندیز و فاطمه حلیمیان از دانشگاه هنر اصفهان در این بخش شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش شعر، مصطفی توفیقی از دانشگاه فردوسی مشهد و زینب اکبری از دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و پویا اقرایی از دانشگاه آزاد رامهرمز و جمشید عباسی از دانشگاه محقق اردبیلی مقام سوم را به طور مشترک از آنِ خود کردند. همچنین داودرضا کاظمی از دانشگاه شهید چمران اهواز و مسعود مرادی از موسسه علمی کاربردی البرز به عنوان شایسته تقدیر در این بخش معرفی و تقدیر شدند.

در بخش پایان‌نامه، رساله‌ کارشناسی ارشد محمدحسین رضایی از دانشگاه بوشهر با موضوع «بررسی ابعاد جامعه‌شناختی مراسم اربعین حسینی و نقش آن در تحکیم پایه‌های عقیدتی تشیع» شایسته تقدیر شناخته شد.

انتهای پیام
captcha