فعالیت‌های قرآنی استان فارس در فصل پاییز اعلام شد
کد خبر: 3848060
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

فعالیت‌های قرآنی استان فارس در فصل پاییز اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس به تشریح فعالیت‌های قرآنی این سازمان در سه ماهه سوم سال پرداخت و گفت: در این ایام برنامه‌های متنوعی اعم از برگزاری كارگاه‌های سبك زندگی، دوره‌های تربیت مربی قرآن، مشاركت در برپایی مسابقات قرآن ادارات و غیره برگزار خواهد شد.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، به تشریح فعالیت‌های قرآنی این سازمان در سه ماهه سوم سال جاری پرداخت و گفت: اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس بنا به ماهیت خود برنامه‌های متنوع قرآنی را در طول سال اجرا می‌كند.
وی با بیان اینكه برنامه‌ریزی‌هایی برای اجرای برنامه‌های قرآنی در فصل پاییز تدارك دیده شده است، این نكته را یادآور شد كه برخی از فعالیت‌ها نیز بنا به ضرورت و بر اساس ابلاغیات سازمان دارالقرآن در مناسبت‌های مختلف اجرا خواهد شد كه ممكن است اكنون در لیست برنامه‌های اعلامی نباشد.
موسوی، برپایی كلاس‌های آموزش عمومی قرائت قرآن كریم، 2 كارگاه یك روزه سبك زندگی قرآنی و همچنین یك كارگاه 3 روزه سبك زندگی قرآنی به‌صورت ویژه را از جمله برنامه‌های فصل پاییز اعلام كرد.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: همچنین 4 دوره از طرح تربیت كادر متخصص قرآنی را شروع خواهیم كرد كه شامل دو دوره قرائت تخصصی و دو دوره تربیت معلم خواهد بود.
وی با بیان اینكه كلاس‌های طرح استعدادهای درخشان نیز در این فصل در حال اجراست و ادامه‌دار خواهد بود، گفت: علاوه بر این‌ها حداقل 10 محفل قرآنی با حضور قاریان برتر استان در مناسبت‌های ملی و مذهبی اجرا می‌شوند.
موسوی اظهار كرد: در طول این مدت نیز همكاری با ادارات و نهادهای مختلف مانند اداره كل برای برگزاری مسابقات قرآن، شركت نفت زاگرس برای برگزاری كلاس‌های قرآنی، نیروی انتظامی و سپاه برای برگزاری دوره‌های تربیت آموزشیار روخوانی و روان‌خوانی قرآن كریم انجام می‌شود.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در پایان یادآور شد: برنامه‌هایی كه بر اساس ضرورت روز اجرا خواهند شد،‌ در آینده متعاقباً اعلام می‌شوند.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha