از برپایی موكب و محافل قرآنی تا اعزام افراد بی‌بضاعت به كربلا توسط قرآنیان فارس
کد خبر: 3848076
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
در ایام اربعین صورت می‌گیرد؛

از برپایی موكب و محافل قرآنی تا اعزام افراد بی‌بضاعت به كربلا توسط قرآنیان فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس در ایام اربعین اقدام به برپایی 4 موكب و محافل قرآنی به‌صورت روزانه و همچنین اعزام افراد بی‌بضاعت به كربلا كرده است.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، به تشریح فعالیت‌های این اتحادیه در ایام اربعین پرداخت و گفت: در ایام اربعین 3 موكب در كوچه‌های فرعی بین‌الحرمین و یك موكب در مسجد سهله را راه‌اندازی كرده‌ایم.
وی با یادآوری اینكه موكب مسجد سهله سوای موكب مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان است، گفت: این موكب‌ها از ابتدای هفته جاری كار خود را آغاز كرده‌اند و تا هنگام اربعین به خدمت‌رسانی می‌پردازند.
مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس اظهار كرد: در این موكب‌ها هم اسكان و هم پذیرایی به روزانه تقریباً 3 هزار و 500 نفر از زائران اربعین ارائه می‌دهیم.
وی گفت: علاوه بر این‌ها با كمك خیران و مردم نیك‌اندیش استان فارس تاكنون توانسته‌ایم 186 نفر از افراد بی‌بضاعتی كه تاكنون توفیق زیارت عتبات نداشته‌اند را به كربلا اعزام كنیم.
اسلامی با بیان اینكه یكسری برنامه‌ریزی‌ها نیز برای مسیر پیاده‌روی اربعین انجام داده‌ایم، گفت:‌ در سه عمود 118، 128 و 752 به‌صورت روزانه محافل تلاوت قرآن كریم را برپا می‌كنیم كه برای این كار تقریباً 12 قاری از استان فارس راهی كربلا شده‌اند و ممكن است باز هم به این تعداد افزوده شود.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha