حرکت جهادی در تحقق اقتصاد مقاومتی انجام نشده است
کد خبر: 3848169
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

حرکت جهادی در تحقق اقتصاد مقاومتی انجام نشده است

گروه اجتماعی - معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی که همواره نسخه شفا بخش این نظام بوده، همیشه لقلقه زبان برخی بوده و شاهد هیچ حرکت جهادی و بنیادی نبوده‌ایم.

حرکت جهادی در تحقق اقتصاد مقاومتی انجام نشده است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سردار احمد عبداللهی، معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز 15 مهر در ششمین گردهمایی دو سالانه مدیران بهداشت رده‌های استانی سپاه کشور که در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین امام حسین(ع)، گفت: امروز مکتب سالار شهیدان به نهضتی جهانی تبدیل شده و راهپیمایی بزرگ اربعین در دنیا بی نظیر است.

وی با اشاره به منویات اخیر مقام معظم رهبری در مجمع فرماندهان سپاه پاسداران، افزود: آنچه برای همه ما دلنشین بود، رضایت 100 درصدی حضرت آقا از سپاه بود که این امر مدال افتخاری برای سپاه است.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب، آمریکا کمر همت به حذف سپاه، نظام، انقلاب و اسلام داشته است، گفت: اگر دشمن در جنگ نظامی هیچ توفیقی نداشته، اما متأسفانه در جنگ فرهنگی توانسته کمی جولان دهد.

سردار عبداللهی اظهار کرد: دشمن به گمان اینکه با ایجاد تحریم های کمر شکن و اعتراضات کارگری در کشور می تواند به اهداف شوم خود دست یابد، وارد میدان شد، اما به مددالهی و همیاری مردم همیشه در صحنه ایران، نتوانست به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به اینکه امروز قدرت برتری به نام جبهه مقاومت پا به پای دشمن قدرت نمایی می‌کند، افزود: اسرائیل از ترس نیروهای حزب الله به این طرف و آن طرف می‌زند و دنیای ابر قدرت آمریکا، امروز به دنیای التماس افتاده است.

عبداللهی اظهار کرد: اگر می خواهیم این انقلاب حفظ و نظام ارتقاء یابد، باید همواره گوش به فرمان ولی فقیه خود باشیم.

وی بیان کرد: آمریکا تحت هیچ شرایطی با ما رابطه مسالمت آمیز نخواهد داشت، چرا که ما ثابت کردیم که ابهت آمریکا پوشالی است و آن را به دنیا نشان دادیم.

عبداللهی افزود: اقتصاد مقاومتی که همواره نسخه شفا بخش این نظام است، همیشه لقلقه زبان برخی بوده و شاهد هیچ حرکت جهادی و بنیادی نبودیم.

معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ظرفیت‌های بسیار عظیمی در کشور داریم که با تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی می‌توانیم نیاز خود را به دیگر کشورها رفع کنیم.

وی در خصوص اهمیت بهداشت نیز، گفت: اگر بهداشت، کارکرد دقیق خودش را بر اساس آموزه‌های دین اجرا کند، درمان همیشه اولویت نخواهد بود.

معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارکرد: باید بهداشت و درمان سپاه در کشور بدرخشد و رسالت ما این است که الگو سازی کنیم تا اجازه ندهیم کسی مریض شود.

حجت الاسلام حسین زحمتکش، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی نیز در این همایش، مهمترین ابزار تکامل انسان را سلامت جسم و روان خواند، زیرا که با تن مریض نمی‌توان در حوزه خدمت به جامعه قدم برداشت.

وی برخورداری از بهداشت و سلامتی را از حقوق مسلم هر انسانی دانست، بیان کرد: مسئولان مکلف هستند در این حوزه، بهترین برخورداری را برای جامعه فراهم کنند.

زحمتکش افزود: امروز سپاه نیز نباید تا جایی می تواند در حوزه بهداشت و درمان تا جایی که می‌تواند چیزی کم بگذارد.

وی با اشاره به خدمات و تلاش همکاران سپاه در درمانگاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی، اظهارکرد: هزاران نفر از مردم این استان از خدمات این مرکز درمانی استفاده می‌کنند و تلاش می کنیم تا خدمات دهی بیشتری در این راستا داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی بیان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های ما در حوزه بهداشت و درمان بیماران این است که خلاف شرع الهی اتفاق نیفتد.

زحمتکش بیان کرد: جامعه‌ای می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد که جسم و روان آن‌ها سالم باشد.

سرهنگ ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی نیز در ادامه این مراسم گفت: خوشبختانه با سفر مقام معظم رهبری به استان، در حوزه بهداشت و سلامت ارتقاء یافتیم و باید شکرگذار این نعمت باشیم.

وی افزود: همانگونه که از بعد نظامی خود را در برابر دشمن تجهیز می‌کنیم باید در حوزه بهداشت و سلامت نیز خود را تجهیز کنیم.

انتهای پیام
captcha