مجمع مشورتی زنان؛ زمینه‌ساز تقويت روحيه بانوان در فعاليت‌های اجتماعی
کد خبر: 3848219
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

مجمع مشورتی زنان؛ زمینه‌ساز تقويت روحيه بانوان در فعاليت‌های اجتماعی

گروه اجتماعی ــ فرماندار اشنویه گفت: مجمع مشورتی زنان به عنوان نماينده جامعه بانوان روحيه مطالبه‌گر اين قشر را از مديران دستگاه‌های اجرايی افزايش می دهد و باعث تقويت روحيه و اعتماد به نفس آنان برای حضور در فعاليت‌های اجتماعی می‌شود.

مجمع مشورتی زنان باعث تقويت روحيه و اعتماد به نفس این قشر می شود

به گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، اسعد خضری، فرماندار اشنویه، روز گذشته، ۱۵ مهرماه، در سومین جلسه مجمع مشورتی زنان شهرستان اشنویه، با بیان اینکه مجمع مشورتی زنان به عنوان نماينده جامعه بانوان روحيه مطالبه­‌گراين قشر را از مديران دستگاه‌های اجرايی افزايش می‌دهد، اظهار کرد: این مجمع باعث تقويت روحيه و اعتمادبه نفس آنان برای حضور در فعاليت‌های اجتماعی می شود.

وی افزود: رويكرد اين مجمع توجه به مشارکت بانوان درعرصه‌های مختلف، توجه به  بخش سلامت و كارآفرينی در مشاغل مختلف می‌باشد.

خضری با اشاره به ظرفیت‌های مناسب شهرستان در جهت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف گفت می‌طلبد بانوان برای توسعه شهرستان مشارکت بیشتری داشته باشند.

فرماندار اشنویه گفت: نيمی از جامعه ما را زنان تشكيل می‌دهند و اين مجمع زمينه حضور واقعي و ملموس زنان را درتصميم گيری‌ها و تصميم‌سازی‌های فراهم می‌سازد.

یادآور می‌شود که در این جلسه بانوان شهرستان مشکلات و راهکارهای ارتقای مشارکت در عرصه‌های مختلف را مطرح کردند.

انتهای پیام
captcha