«زینب فیضی»؛ نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن امارات
کد خبر: 3848308
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

«زینب فیضی»؛ نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن امارات

گروه مسابقات ــ‌ پس از برگزاری رقابت انتخابی برای معرفی نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات، زینب فیضی، حافظ 8 ساله، با بالاترین نمره به عنوان نماینده ایران در مسابقات امارات معرفی شد.

«زینب فیضی»، نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن امارات

به گزارش ایکنا؛ دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان و حافظان قرآن کریم، نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات را معرفی کرد.

چهارمین دوره ارزیابی و انتخاب نماینده جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات بین‌المللی بانوان کشور امارات صبح روز دوشنبه، 15 مهرماه، با همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم در محل شورای عالی قرآن برگزار شد.

در این دوره و پس از فراخوانی که اعلام شد، 11 نفر از حافظان ممتاز کل قرآن کریم پس از موفقیت در آزمون ورودی، جواز حضور در این دوره را کسب کردند. قضاوت چهارمین دوره انتخابی مسابقات امارات را عباس امام‌جمعه، قاری بین‌المللی کشور و معتز آقایی، از داوران مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، برعهده داشتند.

در پایان این دوره زینب فیضی با کسب بالاترین امتیاز به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات معرفی شد. وی متولد سال 1390 و ساکن تهران است.

یادآور می‌شود، در سه دوره گذشته «حنانه خلفی»، «زهراسادات حسینی» و «زهرا خلیلی» نمایندگان کشورمان در این مسابقات بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha