برگزاری نشست «هم‌اندیشی سبک زندگی اسلامی ایرانی» در سمنان
کد خبر: 3848355
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

برگزاری نشست «هم‌اندیشی سبک زندگی اسلامی ایرانی» در سمنان

گروه اجتماعی ــ مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان گفت: نشست هم‌اندیشی سبک زندگی اسلامی ایرانی در تحکیم بنیان خانواده وکارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی دراستان سمنان برگزار می‌شود.

برگزاری نشست «هم اندیشی سبک زندگی اسلامی ایرانی» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان حجت‌الله کرمانی، مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، امروز، 16 مهر از نشست هم‌اندیشی سبک زندگی اسلامی ایرانی در تحکیم بنیان خانواده و کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان سمنان خبر داد و افزود: زمان برگزاری نشست هم اندیشی سبک زندگی اسلامی ایرانی در تحکیم بنیان خانواده در شهرستان شاهرود شنبه، ۲۰ مهر ماه در سالن هلال احمر، در شهرستان سمنان دوشنبه،۲۲ مهرماه در تالار تئاتر شهر فرهنگسرای کومش سمنان با حضور منتخبین اعضای انجمن اولیا ومربیان و والدین دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز یکشنبه ۲۱ مهرماه در تالار تئاتر شهر فرهنگسرای کومش سمنان با حضور روسای گروه‌های آموزشی، تربیتی ومربیان پرورشی برگزار خواهد شد افزود: امین محمد پور تدریس این نشست‌ها و کارگاه آموزشی را برعهده دارد.

به گفته وی رونمایی و اکران پنج فیلم کوتاه با موضوعات سبک زندگی اسلامی ایرانی در تحکیم بنیان خانواده وآسیب های اجتماعی وافتتاح نمایشگاه طرح مد لباس از برنامه‌های جنبی این مراسم است.

کرمانی متذکر شد: توجه به مسائل آموزشی مهمترین محور در تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی است که در این راستا ترویج و آشنایی خانواده‌ها با الگوی زندگی اسلامی، ایرانی و مقابله با ابعاد نامطلوب سبک زندگی غربی از اهداف برگزاری این نشست‌ها است که سبک زندگی ایرانی، اسلامی و اجرایی شدن آن معضلات فرهنگی اجتماعی ناشی از تهاجم فرهنگی را رفع می‌کند.

انتهای پیام
captcha