تلاش برای احداث زائرسرای استان فارس در كربلای معلی
کد خبر: 3848389
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

تلاش برای احداث زائرسرای استان فارس در كربلای معلی

گروه اجتماعی ــ مسئول كمیته پشتیبانی موكب احمدبن موسی(ع) به عنوان بزرگترین موكب اربعینی استان فارس، گفت: تلاش می‌كنیم تا زائرسرای مخصوص استان فارس را در كربلا راه‌اندازی كنیم كه در این زمینه نیاز به همراهی خیران داریم.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد عاشوری، مسئول كمیته پشتیبانی موكب احمدبن موسی(ع)، امروز، 16 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: موفق شدیم شب گذشته دومین گروه از خادمان موكب احمدبن موسی(ع) را به كربلای معلی اعزام كنیم.

وی تعداد خادمان موكب را 240 نفر اعلام كرد و افزود: طی دو هفته گذشته 60 نفر از خادمان كمیته تأسیسات راهی كربلا شدند و طی روزهای 16 و 18 مهرماه جاری، 180 نفر دیگر از خادمان هم راهی كربلا شده و خواهند شد.

عاشوری اظهار كرد: در روز پنج‌شنبه، 18 مهرماه هم خادمان خواهر موكب اعم از كمیته‌های فرهنگی، اسكان، پذیرش، امنیت، بهداری و رسانه به كربلای معلی اعزام خواهند شد.

مسئول كمیته پشتیبانی موكب احمدبن موسی(ع) زمان خدمت‌رسانی این موكب را به زائران اربعین طی روزهای 22 تا 28 مهرماه جاری اعلام كرد و گفت: موكب احمدبن موسی(ع) روزانه ظرفیت اسكان و پذیرایی 7 هزار نفر زائر اربعین را دارد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینكه تلاش می‌كنیم تا زائرسرای مخصوص استان فارس را در كربلا راه‌اندازی كنیم، گفت: موكب احمدبن موسی(ع) با مدیریت و رئیس هیئت امنایی امام جمعه شیراز و همچنین تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) و سپاه فعالیت می‌كند لذا تلاش می‌كنیم تا جایگاهی ثابت و دائمی برای استان فارس در كربلا احداث كنیم.

عاشوری ادامه داد: در این راستا درصدد هستیم زمینی را در كربلا یا مسیر نجف به كربا خریداری كنیم تا بتوانیم زائرسرایی به نام احمدبن موسی(ع) در آنجا احداث كنیم كه این مسئله نیاز به مشاركت و همراهی مردم و خیران دارد.

مسئول كمیته پشتیبانی موكب احمدبن موسی(ع) ضمن دعوت از خیران و مردم نیك‌اندیش استان فارس جهت مشاركت در ساخت این زائرسرا گفت: علاقه‌مندان جهت مشاركت در این امر خیر می‌توانند كمك‌های خود را به شماره كارت 6237811075753969 واریز كنند.

انتهای پیام
captcha