فراخوان چهارمین دوره جایزه ادبی «ریحانه» منتشر شد
کد خبر: 3848415
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

فراخوان چهارمین دوره جایزه ادبی «ریحانه» منتشر شد

گروه فرهنگی ـ فراخوان چهارمین دوره جایزه ادبی «ریحانه» اعلام شد كه در آن علاقه‌مندان تا 15 آبان‌ماه مهلت ارسال آثار دارند.

به گزارش ایكنا از فارس، طبق اعلام دبیرخانه جایزه ادبی «ریحانه»، فراخوان چهارمین دوره این جایزه ادبی از امروز، 16 مهرماه اعلام شد و علاقه‌مندان تا ۱۵ آبان‌ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.
چهارمین دوره جایزه ادبی ریحانه با هدف تکریم مقام ارزشمند بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) و اشاعه فرهنگ و تربیت فاطمی، آماده پذیرش آثار علاقه‌مندان به فرهنگ اسلامی خواهد بود.
جایزه ادبی ریحانه با هدف شناسایی شیفتگان فرهنگ متعالی فاطمی، اشاعه فرهنگ و ادبیات آیینی، شناسایی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار فاخر ادبی مرتبط با حضرت فاطمه زهرا (س) و ارتقای سطح کیفی اشعار آیینی، در سه بخش شعر (قالب کلاسیک، آزاد نیمایی و سپید)، شعر کودک و نوجوان و داستان کوتاه برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند با توجه به رعایت نكاتی به لینک http://fatemiyehic.ir/فرم-فراخوان/ مراجعه و آثار خود را به دبیرخانه جایزه ادبی ریحانه ارسال کنند.
شماره تماس‌ ۰۹۰۲۷۱۱۶۹۹۰ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ می‌تواند پاسخگوی علاقه‌مندان برای رفع سئوالات و ابهامات آنان باشد ضمن اینكه info@fatemiyehic.ir برای برقراری ارتباط با دبیرخانه جشنواره اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha