برگزاری کرسی‌های تلاوت در موکب امامزادگان چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3848447
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

برگزاری کرسی‌های تلاوت در موکب امامزادگان چهارمحال‌وبختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف چهارمحال‌وبختیاری گفت: موکب امامزادگان چهارمحال‌وبختیاری در عمود ۱۳۱۳ برپا و کرسی تلاوت هر روز و در طول فعالیت این موکب در ورودی کربلای معلی برگزار می‌شود.

برگزاری کرسی‌های تلاوت در موکب امامزادگان چهارمحال‌وبختیاری

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: موکب امامزادگان چهارمحال و بختیاری در عمود 1313 و در ورودی کربلای معلی برپا می‌شود.

وی افزود: در موکب امامزادگان استان هشت طلبه مسلط به زبان‌های اردو، فارسی، عربی و انگلیسی در بحث روضه‌خوانی، سخنرانی و مشاوره به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام امیری بیان کرد: برپایی روزانه یک کرسی تلاوت توسط چند نفر از قاریان برجسته استانی از جمله محسن مولوی،  اطعام و اسکان زوار، ارائه اینترنت رایگان، تعمیرات موبایل و... از جمله فعالیت‌های موکب امامزادگان استان است که بخشی از هزینه موکب از محل کمک خیران و بخشی نیز از نذورات مردمی تأمین شده است.

وی در ادامه افزود: همچنین 20 هزار عنوان کتاب مجازی در حوزه معارف اهل بیت(ع) در اختیار مراجعه‌کنندگان به موکب امامزادگان استان قرار داده می‌شود که می‌توانند در همان محل دانلود کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در پایان گفت: نیت وقف برای اربعین امام حسین(ع) در چهارمحال‌وبختیاری وجود ندارد چراکه اربعین سنتی ارزشمند و البته جدید است که مردم می‌توانند موقوفاتی جهت پشتیبانی مالی موکب‌ها داشته باشند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha