فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان‌غربی در پیاده‌روی اربعین نظارت شود
کد خبر: 3848527
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹

فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان‌غربی در پیاده‌روی اربعین نظارت شود

گروه اجتماعی ــ سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: با نظارت ویژه بر ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام پیاده‌روی اربعین، نحوه خدمت‌‌رسانی به زائران به صورت ویژه کنترل و رصد می‌شود.

فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان‌غربی در پیاده‌روی اربعین نظارت شود

به گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، پیمان آرامون، سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان‌غربی، امروز ظهر 16 مهر، در پنجمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها و حمل ونقل استان اظهار کرد : با نظارت ویژه بر ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام پیاده‌روی اربعین نحوه خدمت‌رسانی به زائران به صورت ویژه کنترل و رصد می شود.

 وی با بیان اینکه در جلسات هماهنگی ویژه اربعين در استان‌ تمهیدات لازم برای تسهیل تردد زائران به مرزهای کشور پیش‌بینی شده، افزود: در حوزه حمل و نقل زائران باید ضمن اتخاذ تدابیر در افزایش ایمنی سفرها بر نحوه قیمت‌گذاری و فروش بلیط به زائران بویژه در دوره برگشت از کشورعراق نظارت بیشتری انجام شود.

آرامون گفت: در خصوص وسایط نقلیه فعال در مراسم اربعین نظارت‌ها در کنترل ایمنی خودورها و داشتن بیمه نامه و معاینه فنی با حساسیت بیشتر اعمال شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان‌غربی همچنین کنترل کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران و زائران در مجتمع‌های بین‌راهی استان ، تنظیف سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه ها را خواستار شده، تصریح کرد: 60 دستگاه اتوبوس درون‌شهری از استان به پایانه مرزی خسروی اعزام شده و برای آماده‌سازی این مرز  10 دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی و آتش نشانی نیز فرستاده شده است.

 

انتهای پیام
captcha