ایجاد ستاد امربه‌معروف در دانشگاه‌های دامغان
کد خبر: 3848583
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

ایجاد ستاد امربه‌معروف در دانشگاه‌های دامغان

گروه اجتماعی- امام جمعه دامغان با بیان اینکه ستاد امربه‌معروف با عنوان «نظارت اجتماعی» به‌منظور رعایت عفاف و حجاب اسلامی در سطح شهر و دانشگاه‌های این شهرستان ایجاد شود گفت: امربه‌معروف یکی از فرایض بسیار مهم در سطح جامعه است که باید به آن نگاه ویژه‌ای داشت.

ایجاد ستاد امربه‌معروف در دانشگاه‌های دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان، عصر روز گذشته 16 مهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی دامغان، با بیان اینکه دامغان یکی از شهرهای سرآمد در شاخص‌های فرهنگی است، افزود: ستاد امربه‌معروف باید با عنوان نظارت اجتماعی به‌منظور رعایت عفاف و حجاب اسلامی در سطح شهر و دانشگاه‌ها ایجاد شود.

وی  بر ضرورت راه‌اندازی ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر در دامغان تاکید کرد و افزود: امربه‌معروف یکی از فرایض بسیار مهم در سطح جامعه است که باید به آن نگاه ویژه‌ای داشت.

امام‌جمعه دامغان با بیان اینکه شبهه افکنی دینی، طلاق عاطفی، ازدواج سفید و بی‌حجابی و سایر معضلات اجتماعی شایسته جامعه اسلامی  نیست متذکر شد: باید به‌صورت جدی با عزم همگانی و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان از گسترش و ترویج ناهنجاری‌ها جلوگیری کرد.

وی خواستار ترویج عفاف و حجاب در بین مراکز خصوصی و نهادهای دولتی و غیردولتی شد و گفت: ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی باید از همین ادارات و مسئولان ما آغاز و به جامعه تسری  یابد.

انتهای پیام
captcha