آغاز جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سمنان
کد خبر: 3848588
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

آغاز جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سمنان

گروه فرهنگی ــ مرحله استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مجتمع فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری سمنان با حضور مسئولان و فعالان فرهنگی استان سمنان آغاز شد.

آغاز «جشنواره قصه‌گویی» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، نبی‌الله خدابخشی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان عصر روز گذشته، 16 مهردر مراسم افتتاحیه این جشنواره، از برگزاری مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی  در سمنان خبر داد  و گفت: ثبت‌نام در این دوره از جشنواره، ۲۰ تیرماه امسال آغاز و مورد استقبال خوبی قرارگرفته بود که مجموعاً ۳۶۸ شرکت‌کننده آثار خود را برای دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که آثار ۲۳۳ قصه‌گو در دو بخش صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای در سامانه مختص به این جشنواره بارگذاری شد.

وی ادامه داد:  دبیرخانه جشنواره استانی قصه‌گویی، ۴۹ قصه‌گو را در سه بخش نوجوانان دختر و پسر ۱۲ تا ۱۸ سال،‌ زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها شایسته رقابت در این بخش دانستند و این افراد در بخش‌های مختلف از امروز باهم به رقابت می‌پردازند.

خدابخشی با اشاره به اینکه جشنواره قصه‌گویی درواقع یکی از برنامه‌های هفته کودک و نوجوان است که با شعار «آینده را باید ساخت» برگزار می‌شود، افزود: نفرات برتر علاوه بر راه‌یابی به مرحله کشوری از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان تقدیر می‌شوند.

به گفته وی در پایان این جشنواره نفرات برتر برای راه‌یابی به بخش کشوری و سپس بین‌المللی معرفی و تقدیر خواهند شد.

انتهای پیام
captcha