اسکان ۱۰۶۰ زائر پاکستانی در میرجاوه
کد خبر: 3848635
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

اسکان ۱۰۶۰ زائر پاکستانی در میرجاوه

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان، گفت: از ابتدای هفته جاری تاکنون ۱۰۶۰ زائر پاکستانی اربعین حسینی توسط تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان در میرجاوه (نقطه ورود زوار به استان) اسکان اضطراری داده شدند.

رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: از ابتدای هفته جاری تاکنون 1060 زائر پاکستانی اربعین حسینی از سوی تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان در میرجاوه (نقطه ورود زوار به استان) اسکان اضطراری داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان، افزود: همچنین در این مدت 128 نفر از زوار پاکستانی اربعین از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر در قرارگاه میرجاوه بهره‌مند شدند.

وی اظهار کرد: توزيع 506 تخته پتو و 66 تخته موكت نیز از جمله اقلام توزيع شده بين اين زائران بوده است؛ همچنین تعداد ۳۳ دستگاه چادر جهت اسکان اضطراری زوار نصب و پذیرای این عزیزان شد.

راشكی بیان کرد: خدمات امدادی به زائران اربعين حسينی در این منطقه با حضور ۸۶ نفر روز نجاتگر و پرسنل انجام شده است. این خدمات تا پایان ایام اربعین حسینی تداوم خواهد داشت.

اسکان 1060 زائر پاکستانی توسط نجاتگران سیستان‌بلوچستان

اسکان 1060 زائر پاکستانی توسط نجاتگران سیستان‌بلوچستان

انتهای پیام
captcha