پیاده‌روی اربعین، همایش وحدت بخش جهان اسلام است
کد خبر: 3848664
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار:

پیاده‌روی اربعین، همایش وحدت بخش جهان اسلام است

گروه اجتماعی - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین، همایش وحدت بخش جهان اسلام است، گفت: کنگره اربعین، مانور وحدت، نمایش قدرت مسلمانان و تصویر هویت اصلی امت اسلامی است.

پیاده‌روی اربعین، همایش وحدت بخش جهان اسلام است
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز 17 مهرماه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، کنگره بزرگ اربعین را یک جریان فرا ملیتی دانست و اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین، حرکتی بزرگ برای معرفی اسلام به جهانیان است.
وی با اشاره به اینکه اربعین امسال با شکوهتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد، افزود: امسال شور مردم و حضور زودتر از موعد زائران برای حضور در این تجمع بزرگ و جهانی، باعث غافلگیری همه دستگاه‌های ذیربط و دست‌اندرکاران این مهم شد.
امام جمعه ایلام ادامه داد: با وجود تبلیغات منفی دشمنان برای جلوگیری از برگزاری کنگره عظیم اربعین، هر سال به تعداد عاشقان حسینی برای حضور در مراسم اربعین افزوده می‌شود.
کریمی‌تبار با بیان اینکه اربعین، توفیقی است که خدا در اختیار مردم ایلام قرار داده است، عنوان کرد: کاهش تخلفات مرزی مانند خروج غیرقانونی از مرز در سال جاری، نشانگر قانون مداری بسیار بالای مردم است.
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام ضمن تبریک هفته ناجا، تصریح کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای معرفی اقدامات و عملکرد پلیس به جامعه است که البته مردمی بودن پلیس در سطح کشور در کارنامه درخشان نیروی انتظامی، محسوس است.
انتهای پیام
captcha