امنیت کامل در مرزهای چهارگانه حاکم است
کد خبر: 3848674
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

امنیت کامل در مرزهای چهارگانه حاکم است

گروه اجتماعی ــ فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه تاکنون هیچ کس به صورت غیرقانونی از مرزها برای اربعین خارج نشده است، اعلام کرد: گیت‌های خروجی و ورودی را افزایش داده‌ایم و تاکنون هیچ مشکل امنیتی در مرزهای چهارگانه و در طول مسیر وجود نداشته است.

امنیت کامل در مرزهای چهارگانه حاکم است

به گزارش ایکنا از ایلام، سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، امروز، 17 مهرماه در حاشیه بازدید از مرز مهران به هماهنگی و تعامل خوب با طرف عراقی به منظور تسهیل در تردد زائران ایرانی اشاره و اظهار کرد: صدور گذرنامه نسبت به سال گذشته 78 درصد رشد داشته است.

وی از افزایش 4 برابری خروج زائران اربعین نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: امنیت کامل در مرزهای چهارگانه حاکم است.

اشتری به تجربه بیش از شش ساله نیروی انتظامی در ماموریت عظیم اربعین اشاره و بیان کرد: با توجه به اشتیاق مردم در سال جاری و افزایش چشمگیر آمار تردد زائران در مرزهای چهار گانه، برنامه‌ریزی و آمادگی‌های لازم به منظور تسهیل تردد زوار و خدمتگزاری شایسته به آنها را در مرزها ایجاد کرده‌ایم.

فرمانده ناجا گفت: امسال با توجه به درخواست‌ها و اشتیاق مردم برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین با هماهنگی‌های به عمل آمده با طرف عراقی، اقدام به چاپ برگ تردد موقت زائر کرده‌ایم که تاکنون بیش از 500 هزار برگ چاپ و ارسال شده است.

انتهای پیام
captcha