بهره‌گیری از کارکرد‌های دانش‌بنیان در موقوفات کشور
کد خبر: 3848695
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
حجت‌الاسلام خاموشی تأکید کرد:

بهره‌گیری از کارکرد‌های دانش‌بنیان در موقوفات کشور

گروه‌ اجتماعی ــ رئیس سازمان اوقاف بهره‌گیری از کارکرد‌های دانش‌بنیان در موقوفات کشور را ضروری دانست و تأکید کرد: در پروژه‌های دانش‌بنیان در راستای افزایش تولید و بهره‌وری در موقوفات، مشارکت خواهیم کرد.

بهره‌گیری از کارکرد‌های دانش بنیان در موقوفات کشوربه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، عصر دیروز، ۱۶ مهرماه، در جلسه شورای اداری اوقاف مازندران اظهار کرد: برای افزایش تولید و بهره‌وری در موقوفات از کارکرد‌های دانش‌بنیان بهره خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه در این پروژه‌ها به فکر کمک و سودرسانی به پروژه‌های تولیدی هستیم، افزود: در سطح استان‌ها این پروژه‌ها را معرفی و به صورت مشارکتی در حوزه تولید ورود می‌کنیم.

رئیس سازمان اوقاف با تأکید بر ورود جدی اوقاف به کارکرد‌های دانش‌بنیان، تصریح کرد: چنانچه سوله و ساختمانی در اوقاف وجود دارد در اختیار تولیدات دانش‌بنیان قرار بگیرد و اوقاف با قرارداد مشارکتی ورود کند.

حجت‌الاسلام خاموشی گفت: در بعضی استان‌ها که اماکن اوقافی وجود دارد چنانچه با هدف مشارکت در تولید در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار بگیرد، خروجی آن بسیار مناسب خواهد بود.

انتهای پیام
captcha