جلسه دائمی تفسیر قرآن در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3849007
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
برای سومین سال متوالی؛

جلسه دائمی تفسیر قرآن در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی استان یزد از برگزاری جلسه دائمی تفسیر قرآن کریم برای سومین سال متوالی با حضور استاد محمدرضا شایق در این استان خبر داد.

جلسه دائمی تفسیر قرآن کریم در یزد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام علی محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی و استقبال عمومی از جلسات تفسیر قرآن کریم با همکاری امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان یزد، جلسه دائمی تفسیر قرآن کریم برای سومین سال، با حضور استاد شایق برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به زمان شروع این جلسه تفسیر یادآور شد: این جلسه از سال 96 تاکنون به صورت هفتگی روزهای یکشنبه ساعت 18:30 با حضور برادران و خواهران علاقه‌مند، تشکیل می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی استان یزد با اشاره به تعداد جلسات برگزار شده افزود: تاکنون بیش از 100 جلسه تفسیر قرآن کریم به همت استاد شایق، که از حافظان کل قرآن و عضو هیئت علمی دانشگاه یزد هستند، برگزار شده است.

رضایی با اشاره به روش تفسیر گفت: روش تفسیر به صورت سوره‌ای است که تفسیر سوره‌های اسراء و فتح به اتمام رسیده و هم اکنون سوره مبارکه هود در حال تفسیر است.

وی یادآور شد: جلسه دائمی تفسیر قرآن کریم روزهای یکشنبه ساعت 18:30 در بنیاد نخبگان استان واقع در بلوار دانشجو در حال برگزاریست.

انتهای پیام
captcha