اطعام چهار هزار زائر اربعین در موکب اهل سنت کردستان
کد خبر: 3849175
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

اطعام چهار هزار زائر اربعین در موکب اهل سنت کردستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از اطعام بیش از چهار هزار زائر اربعین حسینی در اولین روز فعالیت موکب موقوفات اهل سنت کردستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فعالیت موکب اجرای امینانه نیت واقفان از روز پنجشنبه ۱۸ مهرماه آغاز شد و تا ظهر جمعه، بیش از چهارهزار نفر از زائران اربعین در این موکب اطعام شدند.

وی به خدمات ارائه شده در این موکب‌های اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: خدمات موکب شامل پذیرایی صبحانه، نهار، شام، آب‌معدنی، چای و شیر است که این خدمات به‌صورت 24 ساعته است.

مدیرکل اوقاف کردستان با اشاره به سایر خدمات ارائه‌ شده در خروجی سنندج به سمت کرمانشاه بیان کرد: موکب خدمات پزشکی با همکاری اورژانس 115، اسکان موقت زائران با همکاری هلال‌احمر و غرفه نمازخانه و خدمات فرهنگی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی از سایر خدمات ارائه‌ شده به زائران در مسیر سنندج به کرمانشاه است.

حجت‌الاسلام کاروند با اعلام اسامی متولیان موقوفات همکار در برپایی موکب اجرای نیت موقوفات اهل سنت کردستان یادآور شد: این موکب با همکاری آقایان محمد صدیقی«متولی موقوفه امان‌الله خان ثانی»، احمد صدیقی «متولی موقوفه خانم‌بزرگ»، علیرضا وزیری «متولی موقوفه میرزا محمدرضا وزیر»، اردشیر معتمد وزیری «وکیل متولی موقوفه محمدتقی معتمد وزیری» و بهروز معتمد وزیری «وکیل متولی موقوفه ماه‌رخسار معتمد وزیری» برپاشده است.

انتهای پیام
captcha