استقرار ۲۵ تانکر آبرسان در مسیر زوار در مرز خسروی
کد خبر: 3849271
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

استقرار ۲۵ تانکر آبرسان در مسیر زوار در مرز خسروی

گروه اجتماعی ــ معاون آبفای شهری استان کرمانشاه از استقرار ۲۵ تانکر آبرسان در شهر قصرشیرین، مسیر قصرشیرین، خسروی، مرز خسروی، پایانه و منذریه عراق خبر داد.

رضا داوودی، معاون آبفای شهری استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با توضیح درخصوص کمبود آب روز گذشته در مسیر تردد زائرین اربعین به مرز خسروی اظهار کرد: از سه راهی نصرآباد تا مرز خسروی مسیری در حدود 15 کیلومتر است که در برنامه ستاد اربعین استان پیش‌بینی پیاده‌روی زائران از این مسیر انجام نشده بود.

وی افزود: هیچ موکبی در این مسیر قرار نداشت اما افزایش یکباره جمعیت خارج از پیش‌بینی ستاد اربعین در این مسیر مشکلاتی از جمله کمبود آب را موجب شد.

معاون آبفای شهری استان کرمانشاه گفت: به دلیل افزایش تردد زوار در این مسیر به یکباره چند ساعت خدمت‌رسانی دستگاه‌های خدمت‎‌رسان به زوار را دچار مشکل کرد.

داوودی بیان کرد: مشکل آبرسانی طی همان روز در مدت دو ساعت برطرف و تانکرهای آبرسان شرکت آبفا شهری استان را به مسیر منتقل کردیم.

وی اظهار کرد: اکنون 25 تانکر آبرسان برای آبرسانی به زائران در مسیرهای یاد شده قرار گرفته و این مسیرها را تحت پوشش قرار داده است.

معاون آبفای شهری استان کرمانشاه افزود: تانکرهای آبرسان شهر قصرشیرین، مسیر قصرشیرین، خسروی، مرز خسروی، پایانه و منذریه عراق را تحت پوشش قرار داده تا اگر زائری خارج از برنامه هم در این مسیر پیاده‌روی کنند با مشکل تأمین آب مواجه نباشیم.

انتهای پیام
captcha