ارتقای امنیت مسافران در مرز مهران اولویت اول پلیس است
کد خبر: 3849333
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
علی‌محمدی:

ارتقای امنیت مسافران در مرز مهران اولویت اول پلیس است

گروه اجتماعی - رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام با تاکید بر اینکه ارتقاء امنیت مسافران در مرز مهران اولویت اول پلیس است از آمادگی کامل این پلیس برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زوار اربعین حسینی( ع) خبر داد.

ارتقاء امنیت مسافران در مرز مهران اولویت اول پلیس است
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، مهرداد علی‌محمدی، رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام امروز 20 مهر ماه اظهار کرد: پلیس پیشگیری در ماموریت اربعین امسال با استفاده از تمهیدات پیش‌بینی شده تحت تابعیت قرارگاه ابوذر، انجام وظیفه می‌کند.
 وی با بیان اینکه ارتقاء امنیت مسافران در مرز مهران اولویت اول پلیس است، افزود: همکاری‌های متقابل مردم با پلیس به منظور ارتقاء نظم و امنیت در تحقق اولویت های ماموریتی پلیس نقش تاثیرگذاری دارد.
این مقام انتظامی ضمن آرزوی توفیق برای همه زائران و مشتاقان زیارت عتبات عالیات، اضافه کرد: لازم است مردم نهایت همکاری و تعامل را با خدمتگزاران خود در سراسر مسیرهای منتهی به مرزهای مهران داشته باشند.
 وی به زائران توصیه کرد: در ایستگاه‌ها و توقفگاه‌ها در هنگام شارژ تلفن همراه نسبت به عدم جابجایی آن توسط افراد ناشناس هوشیار باشند٬همچنین به هنگام ادای فرایض حتماً یک نفر در کنار خود به منظور حفظ و مراقبت از اموال بماند .
علی‌محمدی عنوان کرد: زائران اشیاء قیمتی خود نظیر گوشی تلفن همراه٬ پول نقد و طلاجات را در معرض دید عموم قرار ندهند٬ اطلاعات شخصی خود را به راحتی در اختیار افراد ناشناس نگذارند و در حفظ اوراق هویتی خود نظیر گذرنامه و ....کوشا باشند.
انتهای پیام
captcha