مهلت ارسال اثر به سوگواره عکس «قاب شیدایی» تمدید شد
کد خبر: 3849443
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

مهلت ارسال اثر به سوگواره عکس «قاب شیدایی» تمدید شد

گروه فرهنگی ــ دبیرخانه ششمین سوگواره ملی عکس «قاب شیدایی» مهلت ارسال اثر به این سوگواره را تا پنجم آبان ماه ۹۸ تمدید کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، دبیرخانه ششمین سوگواره ملی عکس «قاب شیدایی» با توجه به استقبال بسیار خوب هنرمندان عکاس کشور از این سوگواره و ایجاد فرصت در راستای ثبت و ماندگاری لحظه‌های ناب عشق به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ثبت لحظات ماندگار راهپیمایی عظیم پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی مهلت ارسال اثر را تا 5 آبان ماه 98 تمدید کرد.

در سوگواره ملی عکس «قاب شیدایی» که هرساله با همکاری و مشارکت حوزه هنری استان کردستان، شهرداری و شورای شهر بیجار در این شهرستان برگزار می‌شود، در تلاش است تا در کنار معرفی آیین‌ها و مراسم عزاداری این ایام در سراسر کشور از قاب تصویر عکاسان، فرهنگ عزاداری مردمان ولایت مدار بیجار را نیز به سراسر ایران معرفی کرده و زمینه کشف و حمایت از استعدادهای هنر عکاسی و خلق و تولید آثار فاخر هنری را مهیا کند.

ثبت بازخورد مراسم عزاداری ایام محرم بر اقشار مختلف مردم و آسیب‌شناسی پاره‌ای از مراسم‌های برگزارشده به‌منظور ارتقاء ارزش‌های معنوی حاکم بر ایام محرم و صفر در کنار آشنایی عکاسان مبتدی با حوزه‌ی عکاسی موضوعی و ایجاد رغبت جهت ورود به این عرصه از اهداف دیگری بوده که در این سوگواره هدف‌گذاری شده است.

این سوگواره در بخش‌های مجموعه عکس ملی (5 تا 7 عکس)، مجموعه عکس ویژه شهرستان بیجار(5 تا 7 عکس)، تک عکس ملی(حداکثر 3 عکس)، تک عکس ویژه‌ی شهرستان بیجار(حداکثر 3 عکس)، عکس موبایلی برگزار و شرکت در این سوگواره برای تمامی عکاسان غیرحرفه‌ای و حرفه‌ای آزاد است.

علاقه‌مندان جهت ارسال اثر به سه شیوه ذیل می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی سوگواره به آدرس ghabesheydeei6@gmail.com و یا ارسال فایل اثر به شماره تلگرامی 09903869161 و یا از طریق ارسال پستی لوح فشرده به دبیرخانه سوگواره به آدرس: کردستان، بیجار، شهرداری بیجار و واحد روابط عمومی ارسال کنند.

در تمامی شیوه‌های عنوان‌شده جهت ارسال اثر می‌بایست مشخصات کامل صاحب اثر، آدرس و شماره تماس و یک قطعه عکس صاحب اثر به همراه بخش موردنظر جهت حضور در سوگواره نیز ارسال شود.

یادآور می‌شود؛ ششمین سوگواره ملی عکس قاب شیدایی با دبیری فرشید کلهر آبان ماه 98 در بیجار برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha