اتحاد در کشور حول محور ولایت است
کد خبر: 3849549
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
علیدادی‌سلیمانی:

اتحاد در کشور حول محور ولایت است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمان با بیان اینکه وحدت، همراهی و همدلی از رموز موفقیت است، گفت: جامعه اسلامی باید جامعه‌ای متحد، همراه و همدل باشد و اتحاد در کشور حول محور ولایت است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان امروز یکشنبه، 21 مهر در نشست شورای اجتماعی فرهنگی شهرستان رفسنجان گفت: رمز موفقیت ما در این وضعیت بسیار حساس کشور، معرفت، خدمت و وحدت است.

وی افزود: فرد باید مسئولیت خود را بشناسد و اهداف خود را بداند، نقشه کاملاً حساب شده در آغاز و پایان دوران خدمت خود داشته باشد و بداند چه فعالیت‌هایی باید انجام دهد که کدام شدنی و کدام نشدنی است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: خدمت از بزرگترین عبادت‌هاست در روایات خداوند مردم را عیال خود خوانده و کسی که برای عیال‌الله کار کند خداوند تعهد داده که جبران کند.

علیدادی‌سلیمانی اظهار کرد: خدمت‌رسانی باید کامل باشد و خدمتگزاران فرصت خدمت‌گذاری را مغتنم بشمارند و خدمت به مردم را جدی بگیرند؛ چرا که خدمت به مردم در آموزه‌های دینی تأکید شده است.

وی بیان کرد: وحدت، همراهی و همدلی از رموز موفقیت است، جامعه اسلامی باید جامعه‌ای متحد همراه و همدل باشد، اتحاد در کشور حول محور ولایت است کلام ولی فقیه برای ما حجت است در نگاه کلی کشور کسی که حرفش حجت است رهبر معظم انقلاب است و پایین‌تر از ایشان حرف هیچ کس حجت شرعی ایجاد نمی‌کند.

امام جمعه کرمان گفت: کشور ما از پیچ‌های خطرناکی عبور کرده که یکی از این پیچ‌ها جنگ تحمیلی بود که در سایه زعامت امام راحل و وحدت و همدلی مردم پیروز شدیم. در کشور ما ممکن است اختلاف سلیقه وجود داشته باشد اما نباید فرعی‌ها جای اصل را بگیرند؛ چراکه وحدت همراه با معرفت و خدمت از اصول کشور برای رسیدن به موفقیت هستند.

انتهای پیام
captcha