هیئت‌های حسینی محل فکر و اندیشه باشند
کد خبر: 3849613
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

هیئت‌های حسینی محل فکر و اندیشه باشند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: هیئت‌های حسینی باید محل فکر و تبلور اندیشه باشند و در زمینه آگاه‌سازی جوانان در مقابله با انحرافات و آسیب‌ها اجتماعی گام بردارند.

هیئت‌های حسینی محل فکر و اندیشه باشند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسن شعبانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان امروز، 21 مهرماه در نشست مسئولان شورای هیئات مذهبی استان گفت: هیئت‌های حسینی باید محل فکر و تبلور اندیشه باشند و در زمینه آگاه‌سازی جوانان در مقابله با انحرافات و آسیب‌ها اجتماعی گام بردارند.

وی افزود: باید در راستای اجرای برنامه‌های عملیاتی برای ساماندهی برنامه‌های هیئات مذهبی برای 28 صفر در تبریز و مشهد مقدس گام برداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: عده‌ای اصرار دارند تا از هیئات مذهبی برای رسیدن به اهداف خود و یا جناح خاص در مبحث انتخابات بهره گیرند که در این مقوله مسئولان هیئت‌ها حساس باشند و نباید اجازه ورود این‌گونه افراد را داد؛ چرا که ورود هیئت‌ها به این مسئله شایسته نیست و باید صیانت صورت گیرد.

حجت‌الاسلام شعبانی با اشاره به وظایف هیئات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص مقابله با بدعت‌ها و انحرافات افزود: مقابله با بدعت‌ها و انحرافات و حتی آسیب‌های اجتماعی وظیفه مهمی است که باید به‌صورت ایجابی برخورد شود و باکار فرهنگی و برنامه‌ریزی‌شده جهت از بین بردن این‌گونه ناهنجاری‌ها باشیم و بدانید که با برخورد سلبی و حاکمیتی جواب نمی‌گیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به سهم بزرگ هیئات مذهبی در پیاده‌روی اربعین افزود: حفظ و صیانت از این نعمت خدادادی و مردمی وظیفه همگانی است و با وجود همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان این فرهنگ ناب از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است.

حجت‌الاسلام شعبانی گفت: دشمنان اهل‌بیت(ع) طی سال‌های اخیر هر چه در توان داشتند برای ممانعت از حضور میلیونی مسلمانان در راهپیمایی اربعین حسینی به کار گرفتند و در این راه از همه ابزارهای خود بهره جستند ولی به فضل خدا و امداد ائمه اطهار(ع) امسال شاهد افزایش زوار اربعین هستیم که این همان فرهنگ مقاومت و پایداری است.

انتهای پیام
captcha