اجرای طرح نظارت بر عرضه کالا و موادغذایی در موکب‌های ایلام
کد خبر: 3849647
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

اجرای طرح نظارت بر عرضه کالا و موادغذایی در موکب‌های ایلام

گروه اجتماعی ــ مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: طرح نظارت بر عرضه کالا و موادغذایی توزیع شده در موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی ورودی و خروجی شهر ایلام در حال اجراست.

اجرای طرح نظارت برعرضه کالا و موادغذایی در موکب‌های ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استاندارد ایلام، مهناز همتی، مدیر کل استاندارد استان ایلام، امروز، 21 مهر ماه اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر عرضه کالا و موادغذایی همزمان با برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی وورود زائرین کربلا به ایلام اجرا شد.
وی اضافه کرد: با شروع موج ورود زائران اربعین حسینی به استان ایلام و به منظور صیانت از حقوق زائرین، تیم‌های بازرسی و کارشناسان این اداره کل نیز فعالیت‌های نظارتی و بازدید از موکب‌ها از نظر تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، شکل ظاهری و علامت استاندارد کالاهای موادغذایی توزیع شده در ایستگاه‌های صلواتی را تشدید کرده‌اند.
همتی گفت: فروشگاه‌های موادغذایی، سالن های غذاخوری، ساندویچی و فست فود، مراکز عرضه خدمات رسانی و قطعات یدکی خودرویی، تعویض روغنی، نانوایی‌ها و ایستگاه‌های صلواتی از جمله مراکزی هستند که از لحاظ استاندارد بودن اقلام مصرفی به صورت روزانه مورد بررسی و پایش قرار می‌گیرند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به عشق به اهل‌بیت (ع) و بالا بودن منزلت و جایگاه زائر کربلا نزد مردم استان ایلام، در اربعین سال‌های قبل شاهد کمترین تخلف در این حوزه بودیم و امیدواریم امسال نیز با همکاری تمام صنوف و بازاریان میزبانان شایسته‌ای برای زائران اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.
انتهای پیام
captcha