تشدید نظارت بر فروش بلیت در پایانه‌های مسافربری البرز
کد خبر: 3849683
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۸

تشدید نظارت بر فروش بلیت در پایانه‌های مسافربری البرز

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با هشدار به گرانفروشان بلیت برای شهرهای مرزی منتهی به عتبات عالیات، گفت: با هرنوع تخلف در این حوزه به شدت برخورد می‌شود.

تشدید نظارت بر فروش بلیت در پایانه‌های مسافربری البرز

علی‌اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به نظارت تعزیرات حکومتی البرز بر صرافی‌های کرج در مور فروش دینار زائران حسینی، اظهارکرد: دینار به میزان مورد نیاز در استان البرز وجود دارد.

وی افزود: بازرسان تعزیرات حکومتی امروز از 14 صرافی در کرج بازدید کردند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و تقاضا در این زمینه کمتر از ظرفیت دینار موجود است.

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان البرز در ادامه با اشاره به نظارت تعزیرات به هرگونه گران‌فروشی بلیط اتوبوس‌های با مقصد شهرهای مرزی غرب و جنوب کشور بیان کرد: هر کدام از شهروندان که پول اضافه‌ای بابت سفر به سمت گذرگاه‌های مرزی منتهی به عتبات عالیات پرداخت کرده‌اند حتی بعد از اربعین حسینی می‌توانند با مراجعه به تعزیرات حکومتی شکایت و پیگر مطالبه وجه اضافه باشند و تعزیرات حکومتی با شرکت‌ها و رانندگان که اقدام به دریافت وجوه اضافی از مسافران کرده اند بر اساس قانون برخورد می‌کند.

این مسئول بیان کرد: رانندگان و شرکت‌های مسافربری مجاز به دریافت کرایه تعرفه و قیمت مصوب هستند و گرفتن هرنوع وجه اضافی از مسافران تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha