عفاف و حجاب ابتدا از خود دستگاه‌ها آغاز شود
کد خبر: 3849931
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
آیت‌الله سعیدی:

عفاف و حجاب ابتدا از خود دستگاه‌ها آغاز شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: اگر در دستگاه‌ها طبق قانون برخورد با افراد شاغلی که توجهی به مسائل دینی به ویژه رعایت حجاب و مسائل اخلاقی ندارند، صورت گیرد، قطعا موفقیت‌آمیز خواهد بود و مراجعان به این دستگاه‌ها نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

عفاف و حجاب ابتدا از خود دستگاه‌ها آغاز شودبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان قم و تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) 22 مهر در بیست‌وچهارمین نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم بیان کرد: این جلسات با توجه به موضوع عفاف و حجاب در استان و با هدف آگاهی افراد نسبت به معضل بی‌حجابی و اثرات سوء آن برگزار می‌شود و اراده جدی در اجرای برنامه‌ها، رسالت دستگاه‌ها است.
وی افزود: اگر دستگاه‌ها با تمام توان در زمینه عفاف و حجاب قدم بردارند، قطعا با عنایت خداوند و اهل‌بیت(ع) موفق خواهند شد.
نماینده ولی فقیه در استان قم با تأکید بر این‌که موفقیت دستگاه‌ها در عرصه عفاف و حجاب ابتدا باید از خود دستگاه‌ها آغاز شود، ادامه داد: اگر در دستگاه‌ها طبق قانون برخورد با افراد شاغلی که توجهی به مسائل دینی به ویژه رعایت حجاب و مسائل اخلاقی ندارند، صورت گیرد، قطعا موفقیت‌آمیز خواهد بود و مراجعان به این دستگاه‌ها نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرند.
آیت‌الله سعیدی اظهار کرد: باید در زمینه عفاف و حجاب طوری برنامه‌ریزی و حرکت شود که مردم خود نسبت به آسیب‌های بی‌حجابی آگاهی پیدا کنند و به میدان بیایند؛ قطعا کارها با حضور خود مردم نتیجه‌بخش‌تر خواهد بود.
انتهای پیام
captcha