بی بصیرتی مردم، عاشورای حسینی را رقم زد
کد خبر: 3850066
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

بی بصیرتی مردم، عاشورای حسینی را رقم زد

گروه اجتماعی ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: جهالت، بی‌بصیرتی و ناآگاهی مردم باعث شد که در تاریخ جهان اسلام عاشورای حسینی رقم بخورد.

پیاده‌روی اربعین وحدت و همدلی مسلمانان را به دنیا نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم‌ نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، امروز،۲۳ مهر، در همایشی که با حضور بسیجیان شهرستان مهاباد در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستانه پیاده‌روی اربعین حسینی قرار گرفته‌ایم، به پیاده‌روی باشکوه مسلمانان در آستانه این روز بزرگ اشاره و اظهار کرد: این آئین باشکوه به معنای واقعی کلمه وحدت، همدلی، شعور و بصیرت مسلمانان را به منصه ظهور می‌رساند.

این مقام مسئول تصریح کرد: آئین پیاده‌روی اربعین امسال در مقایسه با سال گذشته با شکوه خاصی برگزار می‌شود، به طوری که دشمنان دین مبین اسلام را به بهت و حیرت واداشته است.

وی با بیان اینکه قدر، ارزش و اهمیت این حرکت مردمی و جهانی را بدانیم، گفت: جهالت، بی‌بصیرتی و ناآگاهی مردم باعث شد که در تاریخ جهان اسلام عاشورای حسینی رقم بخورد، به طوری که پیرو عهدشکنی مردم کوفه سر امام حسین (ع) بر بالای نیزه رفت.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بیان کرد: به واسطه کسب شناخت و معرفت نسبت به مقتضیات زمان نسبت به یاری امام عصر خود گام برداریم و حفظ و تقویت روحیه ولایت‌مداری و تبعیت از منویات رهبری در همه زمینه‌ها مهم‌ترین تکلیفی است که ما در برهه کنونی برعهده داریم.

 

انتهای پیام
captcha