رونمایی از «خانه فرهنگ» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3850083
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

رونمایی از «خانه فرهنگ» در کهگیلویه‌وبویراحمد

گروه فرهنگی ــ مدیر ستاد کانون‌های مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: نرم‌افزار زیست بوم مجازی فرهنگی و اجتماعی استان با نام «خانه فرهنگ» رونمایی می‌شود.

رونمایی از «خانه فرهنگ» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، علیرضا دولت‌آبادی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان امروز،‌ 23 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دو برنامه ویژه در دستور کار ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قرار دارد که بعد از ماه صفر رونمایی خواهند شد.

وی افزود: نخستین جشنواره «مسجد و فضای مجازی» با هدف تولید محتوا در حوزه فضای مجازی را داریم که پوستر آن رونمایی خواهد شد.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان اضافه کرد: دوره آموزشی و توانمندسازی ویژه مدیران کانون‌های فرهنگی ـ هنری در شهر یاسوج، گچساران و دهدشت با محوریت این شهرستان‌ها برای مدیران کانون‌ها برگزار می‌شود.

دولت‌آبادی بیان کرد: در حوزه فضای مجازی برای نخستین بار حدود دو ماهی است که نرم‌افزاری را با حضور تیم هشت نفره با عنوان «نخستین زیست بوم مجازی فرهنگی و اجتماعی استان» با نام «خانه فرهنگ» آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این نرم‌افزار از چند بخش آموزشی که به‌صورت الکترونیکی دوره برگزار می‌کند و امتحان می‌گیرد، تشکیل شده، تصریح کرد: بخش بعدی نرم‌افزار شامل سرگرمی و بازی با محوریت موضوعات فرهنگی، تاریخی و اسلامی است و پیش‌بینی می‌شود تا 6 ماه آینده بتوانیم از آن رونمایی کنیم.

انتهای پیام
captcha