روزانه ۵۰‌ تن زباله از شهر و مرز مهران جمع‌آوری می‌شود
کد خبر: 3850276
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
کرمی:

روزانه ۵۰‌ تن زباله از شهر و مرز مهران جمع‌آوری می‌شود

گروه اجتماعی - رئیس قرارگاه ویژه اربعین مرز مهران گفت: روزانه بیش از ۵۰ تن زباله از شهر و پایانه مرزی مهران جمع‌آوری و به سایت زباله منتقل می‌شود.

روزانه ۵۰‌ تن زباله از شهر و مرز مهران جمع‌آوری می‌شود
به گزارش ایکنا از ایلام، احمد کرمی، رئیس قرارگاه ویژه اربعین مرز مهران امروز 23 مهر ماه در جلسه ستاد اربعین اظهار کرد: ۴۰۰ نیروی خدمات شهری به صورت داوطلبانه در حال انجام امور خدماتی، رفت و روب، نظافت و جمع آوری زباله از پل زائر تا پایانه مرزی مهران هستند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام افزود: در انجام فعالیت های خدماتی در محدوده شهر و مرز مهران، نیروهای اعزامی از شهرداری استان های معین ایلام همچون تبریز، تهران و اراک مشارکت و همکاری خوبی دارند البته همه تلاش ها معطوف به فراهم ساختن بهترین شرایط جهت تسهیل در عبور و مرور زائران است.
کرمی با بیان اینکه با توجه به گرم بودن هوا تعدادی ماشین آب پاش در مسیر تردد زائران مستقر کرده ایم تا با پاشیدن آب شرایط را برای عبور زائران از یک مسیر خنک فراهم کنند، ادامه داد: همچنین سیستم آب پاش و خنک کننده نیز در مسیر عبور زائران از پایانه تا نقطه صفر مرزی نصب کرده ایم.
وی یادآور شدک مشارکت زائران و همچنین متولیان موکب ها با نیروهای خدمات شهری و دیگر دستگاه ها باعث شده تا روند تردد و خدمات رسانی به زائران در شرایط مطلوب در مرز مهران انجام شود و تاکنون مشکلی ایجاد نشده است.
انتهای پیام
captcha