آماده‌باش مرکز انتقال خون البرز برای نذر خون اربعین
کد خبر: 3850291
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳

آماده‌باش مرکز انتقال خون البرز برای نذر خون اربعین

گروه اجتماعی ــ مدیرکل انتقال خون البرز گفت: مرکز انتقال خون البرز برای روز اربعین و پذیرایی از اهداکنندگان نذر خون اربعین به حالت آماده‌‌باش درآمده است.

آماده‌باش مرکز انتقال خون البرز برای نذر خون اربعین

محمدرضا مهدی‌زاده، مدیرکل انتقال خون البرز در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اجرای پویش نذر خون در استان، اظهار کرد: پویش نذرخون آگاهانه با شعار «دسترسی به خون سالم حق همه نیازمندان به خون» در استان در حال اجراست.

وی انجام اینگونه فعالیت ها را باعث همگرایی اجتماعی و حرکت در راستای فرهنگ غنی اسلامی ایرانی دانست که همواره با فرهنگ مردم این سرزمین گره خورده است.

این مسئول بیان کرد: پویش نذر خون همزمان با سراسر کشور از ابتدای ماه محرم آغاز شده و شهروندان تا اربعین حسینی و پایان ماه صفر می توانند با اهدای خون در این نذر مشارکت کنند و یاری‌گر بیماران نیازمند باشند.

مهدی‌زاده در ادامه از آماده‌باش مرکز انتقال خون البرز برای پذیرایی از اهداکنندگان خون در روز اربعین حسینی خبر داد و گفت: به دلیل کمبود نیرو و امکانات، امکان اعزام گروه‌های سیار به سایر شهرستان‌های استان وجود ندارد و اهداکنندگان باید برای ادای نذر خود به پایگاه مرکزی انتقال خون البرز واقع در چهارراه گلزار کرج مراجعه کنند.

وی در پایان بیان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود اهدای خون خود را به ساعات پایانی کار پایگاه‌ موکول نکنند تا بتوانند به موقع نذر خود را ادا کنند.

انتهای پیام
captcha