رسانه‌ای قوی‌تر از اربعین نیست
کد خبر: 3850402
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

رسانه‌ای قوی‌تر از اربعین نیست

گروه اجتماعی ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان کرمانشاه، اربعین را نماد بزرگترین رسانه دنیا دانست و گفت: رسانه‌ای قوی‌تر از اربعین نداریم که مکتب ما را انتشار دهد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی‌مقدم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان کرمانشاه امروز، 24 مهرماه در حاشیه بازدید از مواکب مرز خسروی اربعین را نماد بزرگترین رسانه دنیا دانست و گفت: رسانه‌ای قوی‌تر از اربعین نداریم که مکتب اسلام و تشیع را انتشار دهد.

وی با اشاره به اینکه کار سید الشهدا(ع) فرا زمانی و مکانی است، گفت: کار امام حسین(ع) نه زبان، نه فرهنگ، نه رنگ و نه مذهب می‌شناسد.

حسینی‌مقدم با تاکید بر اینکه کار فرا زمانی و مکانی با هیچ ترفندی از بین نخواهد رفت، افزود: دشمنان فعالیت‌های بسیاری را تاکنون انجام داده‌اند البته در جاهایی پیروز شده‌اند اما در موضوع سید الشهدا(ع) موفق نبوده و نخواهند شد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمانشاه متولی کار اباعبدالله(ع) را خداوند دانست و گفت: خداوند هرگز اجازه نخواهد بود که شعله عشق امام حسین(ع) از دل مردم و عاشقان آن حضرت بیرون رود.

وی به شعار حب‌الحسین یجمعنا اشاره کرد و افزود: عشق حسین(ع) همه مردم اقشار مردم را به گرد یکدیگر جمع کرده و در یک مسیر به زیارت خود مشرف می‌کند.

انتهای پیام
captcha