ضعف زیرساخت‌های مواکب اربعین در خاک عراق
کد خبر: 3850499
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

ضعف زیرساخت‌های مواکب اربعین در خاک عراق

گروه اجتماعی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در بازدیدهایی که در سطح مواکب در داخل استان و خارج از استان و در خاک عراق داشتیم شاهد کمبود زیرساخت‌های مواکب در خاک عراق بودیم که ضرورت دارد در بحث ایجاد زیرساخت‌ها فعالیت کنیم.

مهدویبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، چهارشنبه، بیست‌وچهارم مهرماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان، گفت: در ستاد اربعین استان لرستان مسئولیت کمیته فرهنگی به ما سپرده شده است، که در این مدت بیش‌از 20 جلسه برگزار شده است.

وی با اشاره به اعزام روحانی به تمام موکب‌های استان که در داخل و خارج از کشور در حال فعالیت هستند، اظهارکرد: علاوه‌بر اعزام روحانی به موکب‌هایی که در عراق مشغول فعالیت‌ هستند، اکیپ خبرنگاران را نیز به عراق اعزام کرده‌ایم و پس‌از فراهم کردن زیرساخت‌ها، امروز تمرکز ما روی بحث فرهنگی و محتوا دادن است.

مهدوی‌امین ادامه داد: در بازدیدهایی که در سطح مواکب در داخل استان و خارج از استان و در خاک عراق داشتیم شاهد کمبود زیرساخت‌های مواکب در خاک عراق بودیم که لازم می‌دانم که در بحث ایجاد زیرساخت‌ها فعالیت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان تصریح کرد: در زمینه تحکیم بنیان خانواده به دو شکل حکومتی و در سطح خانواده‌ها می‌توانیم کار کنیم، در نوع دستگاه‌های حکومتی به‌طور مثال می‌توان در آموزش و پرورش و دانشگاه این مبحث طرح درس شود، ما باید در حکومت اسلامی کار حکومتی کنیم و بعد از آن به مساجد و منبرها و محافل دینی سپرده شود.

انتهای پیام
captcha