ایجاد 60 هزار شغل جدید در همدان تا پایان برنامه ششم
کد خبر: 3850517
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

ایجاد 60 هزار شغل جدید در همدان تا پایان برنامه ششم

گروه اجتماعی ـ استاندار همدان گفت: پیش بینی می‌شود سالانه ۵ میلیارد در استان سرمایه گذاری صورت گیرد و ۶۰ هزار شغل جدید نیز تا پایان برنامه ششم ایجاد شود.

ایجاد 60 هزار شغل جدید در همدان تا پایان برنامه ششمبه گزارش ایکنا از همدان، سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان، صبح امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان همدان اظهار کرد: استان همدان بر روی ریل توسعه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است و باید با جدیت پروژه های مورد نظر در این راستا دنبال شود.

استاندار همدان عنوان کرد: همدان هشتمین کلانشهر کشور محسوب می شود و از لحاظ اقتصادی، فرهنگی، رشد و توسعه نیازمند تلاش بیشتر است.

وی با بیان اینکه اولویت نخست استان را به اشتغال و معیشت اختصاص داده‌ایم، گفت: درصدد هستیم تا هدفمند حرکت کنیم، بیشترین نفع برای مردم باشد و اعتبارات به سمت و سوی رونق تولید و معیشت مردم روانه باشد به طوریکه پیش بینی کرده‌ایم سالانه ۵ میلیارد در استان سرمایه گذاری صورت گیرد و ۶۰ هزار شغل جدید نیز تا پایان برنامه ششم ایجاد شود.

شاهرخی در ادامه نیروی انتظامی را پیشگام و پیشتاز در اجرای سیاست‌های مدیریتی، قاچاق کالا، مقابله با موادمخدر و هدایت معتادان متجاهر دانست و با اشاره به نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم، انضباط و آرامش در جامعه، اظهار کرد: نیروی انتظامی حس آرامش و امنیت را در جامعه ایجاد کرده و باعث می شود مردم در سایه امنیت زندگی کنند.

وی با بیان اینکه مسئولیت خطیر ایجاد امنیت در جامعه برعهده نیروی انتظامی است، عنوان کرد: یکی از نعمت های خداوند منان به انسان فرصت خدمتگذاری است که حتما باید به بهترین وجه قدردان این نعمت باشیم.

استاندار همدان خطاب به فرماندهان انتظامی استان تأکید کرد: خوشبختانه امروز استان همدان از امن ترین استان های کشور است. تدین مردم و حضور مقتدرانه نیروی انتظامی و اطلاعاتی در کشور بستر مناسبی برای امنیت پایدار فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه امروز قدردان شما هستیم چرا که کارکنان نیروی انتظامی پاسداران نظم و امنیت هستند و مردم با دیدن و شنیدن نام پلیس احساس امنیت می کنند، افزود: یکی از مسائل مهمی که با آن مواجه هستیم، تلاش دشمنان برای از پا در آوردن کشور است که با خروج یک جانبه از برجام این مسأله را عینیت بخشیدند اما آنها از عمق توانمندی مردم ما غافل بودند.

استاندار همدان ادامه داد: مردم ما با داشتن رهبری هوشمند و با صلابت و حضور مردم مقاوم با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و نشان دادند ملت ما پشت سر رهبری و دولت با قدرت در دیپلماسی با اقتدار ایستاده اند، مردم مقاوم، تولیدکننده ها، نیروهای نظامی و انتظامی توانسته‌اند در دنیا حقانیت کشور را به اثبات برسانند.

عبور بیش از یک میلیون و 600 زائر از محور‌های استان همدان

بخشعلی کامرانی صالح ، فرمانده انتظامی استان همدان نیز با اعلام اینکه برای انتخابات آخر سال خود را آماده کرده ایم، گفت: بیش از ۱۶۰ برنامه در هفته نیروی انتظامی در استان همدان اجرا شد که بیش از ۹۸.۲ درصد امتیاز از سوی بازرسان کشوری دریافت کرده ایم.

کامرانی صالح با بیان اینکه استان همدان جزو ۳ استان امن کشور بوده و این به علت همسو، هماهنگ و یکدل بودن کارکنان این مجموعه در انجام وظایفشان است، عنوان کرد: همزمان آخرین هفته تردد زائران را داشتیم که ۶۰ درصد زائران از مهران عبور کرده‌اند و تا کنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ زائر از محورهای ما عبور کردند.

وی با بیان اینکه ۸۵ موکب در سطح استان فعال است که موکب های فعال تحت نظارت نیروی انتظامی قرار دارند و فرماندهان شهرستان ها نیز شبانه از آنها بازرسی خواهند کرد، اظهار کرد: تا امروز مشکل خاصی در تردد زائران نداشتیم و خود را آماده بازگشت زائران کرده ایم که در این رابطه نزدیک به ۱۰۰ تیم برای تسهیل عبور و مرور قرار دادیم.

 

انتهای پیام
captcha