شهروندان همدانی از تردد‌های غیر ضرور بپرهیزند
کد خبر: 3850750
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

شهروندان همدانی از تردد‌های غیر ضرور بپرهیزند

گروه اجتماعی ـ معاون اجتماعی پلیس استان همدان از هم استانی‌های عزیز خواست تا از تردد‌های غیر ضرور در محورهای مواصلاتی استان خودداری کنند.

شهروندان همدانی از تردد‌های غیر ضرور بپرهیزندبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بشری، معاون اجتماعی پلیس استان همدان ضمن تسلیت ایام اربعین امام حسین(ع) و آرزوی قبولی عزاداری زائران، از هم استانی‌های عزیز خواست تا از تردد‌های غیر ضروری خودداری نمایند

بشری افزود: با توجه به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان و موج بازگشت زائران و حجم بالای خودرو در جاده‌ها توصیه می‌نمائیم آن دسته از هم استانی های عزیز که ضرورتی برای تردد در جاده‌های استان را ندارند تا بعد از اربعین، از تردد‌های غیر ضروری خودداری نمایند

معاون اجتماعی پلیس استان اعلام داشت تا روز گذشته بیش از 4 میلیون تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده که حاکی از حجم بالای تردد در این ایام می‌باشد .

بشری به رانندگان توصیه نمود از شتاب و عجله و سرعت و سبقت غیر مجاز حتما در رانندگی پرهیز کنند و به توصیه‌های پلیس در طول مسیر توجه جدی نمایند .

این مقام انتظامی عنوان کرد: برای جلوگیری از تصادفات جاده‌ای و به ویژه واژگونی در این ایام؛ از رانندگان گرامی درخواست می‌کنیم در صورت بروز خستگی و خواب آلودگی حتما در ایستگاه‌ها و موکب‌ها استراحت نموده و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام
captcha