اعزام دومین تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی همدان به ایلام
کد خبر: 3850752
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

اعزام دومین تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی همدان به ایلام

گروه اجتماعی ـ معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از اعزام دومین تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی همدان به استان ایلام خبر داد.

اعزام دومین تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی همدان به ایلامبه گزارش ایکنا از همدان به نقل از به نقل پایگاه خبری وب دا در همدان، ابراهیم جلیلی، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: دومین تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی همدان به استان ایلام اعزام شد.

وی افزود:گروه دوم اعزامی متشکل از 7نفر شامل پرشک عمومی کارشناس آزمایشگاه، پرستار و کمک پرستار هستند که با هماهنگی به عمل آمده با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایلام به شهرستان مهران به منظور ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین اعزام شدند.

جلیلی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن همدان در مسیر زائران ابا عبدالله حسین (ع) برنامه ریزی‌هایی جهت ارائه خدمات لازم توسط بیمارستان‌های استان به ویژه بیمارستان بعثت همدان انجام شد و در همین راستا طی بازدید صورت گرفته شرایط بیمارستان مذکور به منظورارائه خدمت به زائران مورد ارزیابی قرار گرفت.

معاون درمان افزود: با هماهنگی به عمل آمده تیم‌های پزشکی، پیراپزشکی و تیم درمان تخصصی همچون گذشته در حالت کاملا اماده باش هستند تا در صورت نیاز و درخواست استان ایلام به منطقه اعزام شوند.

 معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در بدرقه دومین گروه درمانی این معاونت به استان ایلام که با درخواست و هماهنگی وزارت متبوع انجام شد، هدف از اعزام این تیم را خدمت به زائرین اربعین دانست و اعلام کرد اولین گروه نیز هفته گذشته به ایلام اعزام شد.

 

 

انتهای پیام
captcha