جشنواره «بچه‌های مسجد» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3850933
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

جشنواره «بچه‌های مسجد» در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: اولین جشنواره داستانی «بچه‌های مسجد» همزمان با فصل پاییز با موضوع «اربعین» در این استان برگزار می‌شود.

جشنواره «بچه‌های مسجد» در یزد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام مصطفی گرجی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری جشنواره قاصدک‌های داستان (بچه‌های مسجد) به صورت فصلی در بستر فضای مجازی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم از این طریق زمینه‌ساز انگیزه و علاقه در میان مخاطبان در امر کتاب و کتابخوانی شویم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد افزود: درهمین راستا اولین جشنواره داستانی بچه‌های مسجد همزمان با فصل پاییز و با موضوع اربعین کار خود را آغاز کرده است.

وی موضوع کتاب و کتابخوانی را یکی از جدی‌ترین نیازهای انسان امروز دانست و گفت: باید متولیان امر تربیت جامعه بر موضوع کتابخوانی اهتمام و برنامه ریزی دقیق داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد بسترسازی مناسب و متناسب جهت ایجاد انگیزه میان مخاطبان به اَشکال گوناگون را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: در استان یزد و در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با توجه به حوزه رسالتی در موضوع کتاب و کتابخوانی گام‌هایی مثبت و مؤثری برداشته شده است.

حجت‌الاسلام گرجی «کاروان دانایی» و «قرار دانایی» و نیز کارگاه‌های «از خاطره تا داستان» و نیز کارتبلیغاتی بچه محله کتاب را از برنامه‌های اجرا شده در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در زمینه کتابخوانی نام برد.

انتهای پیام
captcha