جلد اول کتاب «پیرغلامان حسینیه ایران» منتشر شد
کد خبر: 3850942
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

جلد اول کتاب «پیرغلامان حسینیه ایران» منتشر شد

گروه فرهنگی ــ جلد اول کتاب «پیرغلامان حسینیه ایران» با حمایت دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران منتشر شد.

جلد اول کتاب پیرغلامان حسینیه ایران منتشر شد.به گزارش ایکنا از یزد، جلد اول کتاب پیرغلامان حسینیه ایران شامل خاطرات حاج حسین برزگر، مسئول هیئت خلف باغ یزد با خاطراتی از دوران تبعید آیت الله فاضل لنکرانی به یزد، اولین سخنرانی آیت الله وحید خراسانی در حسینیه پشت باغ، خاطراتی از آشیخ غلامرضا یزدی، سومین شهید محراب و ...توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

عنوان این کتاب «نمک گیر» است که به کوشش زهرا عوض بخش و محمدعلی جعفری و با حمایت دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران منتشر شده است.

سیدحسن حسینی، مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران با اشاره به اینکه به منظور مستندسازی خاطرات و گفتگوهای پیرغلامان حسینی، برنامه ریزی برای انتشار مجموعه کتاب‌های پیرغلامان حسینیه ایران انجام شده اظهار کرد: امیدواریم با همراهی مسئولان و حمایت آنها، کتاب سایر پیرغلامان یزد به عنوان حسینیه ایران نیز منتشر شود.

وی از برگزاری مراسم رونمایی از کتاب نمک گیر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بیان کرد: دبیرخانه یزد حسینیه ایران نسبت به مستندسازی خاطرات پیرغلامان اهتمام جدی دارد و این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام
captcha