احداث 410 واحد مسکونی برای مددجویان آسیب دیده از سیل در همدان
کد خبر: 3851102
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
از ابتدای سال جاری

احداث 410 واحد مسکونی برای مددجویان آسیب دیده از سیل در همدان

گروه اجتماعی ـ مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری ۴۰۶ واحد روستایی و 4 واحد شهری برای مددجویانی که منزل مسکونی آن‌ها در اثر بارندگی و سیل ابتدای سال از بین رفته بود احداث شده است.

احداث 410 واحد مسکونی برای مددجویان آسیب دیده از سیل در همدانبه گزارش ایکنا از همدان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمود فیضی، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان، ارائه خدمات مسکن را امری جدی و اساسی در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: این نهاد سعی دارد از تمام ظرفیت‌ها برای رفع این نیاز مددجویان استفاده کند.

فیضی بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۴۰۶ واحد روستایی و 4 واحد شهری برای مددجویانی که منزل مسکونی آن‌ها در اثر بارندگی و سیل ابتدای سال از بین رفته بود احداث شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان گفت: در سال ۹۸ و پس از بلایای طبیعی که برای برخی از هم‌وطنان مشکلات معیشتی و سختی‌هایی ایجاد کرد، این نهاد ۲۰ واحد شهری و ۱۶۴ واحد روستایی را نیز تعمیر کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۴۰ میلیون تومان وام بنیاد مسکن، ۱۶ میلیون تومان وام بلاعوض دولتی و ۱۶۰ کیسه سیمان به هر واحد از سمت دولت پرداخت‌شده است، گفت: کمیته امداد نیز برای تکمیل احداث هر واحد مسکونی ۱۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض به مددجویان عزیز پرداخت کرده است.

فیضی به مشارکت دستگاه‌های مرتبط و خیران مسکن‌ساز در ساخت مسکن محرومان اشاره و این مهم را ازجمله خدمات ماندگار برای مردم دانست و افزود: برای تعمیرات مسکن‌های آسیب‌دیده از سیل کمیته امداد یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وام بلاعوض و بنیاد مسکن ۱۵ میلیون تومان وام پرداخت می‌کند.

انتهای پیام
captcha