تقدیر از 120 برگزیده قرآنی در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در همدان
کد خبر: 3851317
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

تقدیر از 120 برگزیده قرآنی در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تعداد نفرات شرکت‌کننده در این جشنواره قرآنی را بیش از ۷۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: در مرحله دوم این جشنواره از 120 برگزیده قدردانی خواهد شد.

تقدیر از 120 برگزیده قرآنی در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، زهرا اصغری، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، صبح امروز در جلسه هماهنگی جشنواره قرآن و عترت اظهار کرد: ۱۰ تا ۱۳ مهرماه مرحله نیمه نهایی جشنواره قرآن و عترت به میزبانی این دانشگاه برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا افزود: مرحله نیمه نهایی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت، مهر ماه امسال با حضور ۴۵۰ مهمان از حدود ۵۰ دانشگاه علوم پزشکی کشور و با رضایت مسئولان وزارت متبوع با میزبانی دانشگاه ابن سینا برگزار شد.

وی اضافه کرد: زمان برگزاری مرحله دوم جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ۷ الی ۹ آبان‌ماه سال جاری است که امید است این دور از جشنواره نیز با حجم کاری وسیع و توجه بیشتری انجام شود.

اصغری ادامه داد: مرحله دوم جشنواره از روز سه شنبه ۷ آبان‌ماه آغاز می‌شود که هر شب با یک برنامه اختتامیه و قدردانی از ۱۲۰ فرد برگزیده اجرا خواهد شد، در روزهای این ایام نیز کارگاه‌ها و نشست‌های قرآنی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تعداد نفرات شرکت‌کننده در این مراسم را بیش از ۷۰۰ نفر عنوان کرد و پیش‌بینی نمود که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یکی از معاونان رئیس جمهوری در این برنامه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به توانمندی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا به عنوان دانشگاهی تراز اول برای برگزاری مراسمات ملی و اهمیت جشنواره قرآنی خاطر‌نشان کرد: اجلاس معاونان دانشجویی فرهنگی کل کشور نیز در این برنامه‌ها پیش‌بینی شده است.

فلاحی‌نیا، مسئول دفتر ریاست دانشگاه نیز ضمن قدردانی از همه دست‌‍‌ اندرکاران، افزود: خوشبختانه دانشگاه برای برگزاری برنامه‌های ملی آمادگی خوبی دارد و بی‌شک این جشنواره نیز با نظارت و هماهنگی واحدهای مختلف به شایستگی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha