کارگاه تخصصی شعر در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3853374
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
با حضور «علی محمد مودب»؛

کارگاه تخصصی شعر در همدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ کارگاه تخصصی شعر با حضور علی محمد مودب، مدیر عامل مؤسسه شهرستان ادب و از شاعران نامی ایران، یازدهم آبان ماه امسال ساعت ۱۵ در حوزه هنری استان همدان برگزار می‌شود.

کارگاه تخصصی شعر با حضور «علی محمد مودب» در همدان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از حوزه هنری استان همدان، زندی استعداد مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: شعر زبان ارتباطی ویژه‌ای است که از ادبیات روزمره و داستانی جداست و شاعر با ورز و صیقل دادن کلمات و چیدمان هنرمندانه آن مفاهیم عمیق و مختلف را با دیدگاهی جدید و جذاب ارائه می‌کند.
وی غریزه شاعرانه، دانش شعری، ادبی، مذهبی و اجتماعی را از ویژگی‌های یک شاعر دانست گفت: شاعر با داشتن ویژگی‌های مذکور و آگاهی به زمانه خویش، می‌تواند در هدایت فکری آحاد مردم نقش آفرینی کند.
وی علی محمد مودب را شاعری اجتماعی، ارزشی و متعهد خواند و تصریح کرد: علی محمد مودب هم اکنون مدیرعامل موسسه شهرستان ادب است که در کارنامه ادبی وی آثاری چون دست خون، سفر بمباران، عطر گلی نیست، مرده های حرفه ای و عاشقانه های پسر نوح به چشم می خورد. او توانسته است در سال ۹۲ نامزد دریافت جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شود.
گفتنی است حضور شاعران و علاقمندان ادبی در این کارگاه آزاد است.

انتهای پیام
captcha