بیست‌وششمین جشنواره تئاتر کودک در همدان با حضور 52 گروه نمایشی پایان یافت
کد خبر: 3856687
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

بیست‌وششمین جشنواره تئاتر کودک در همدان با حضور 52 گروه نمایشی پایان یافت

گروه فرهنگی ـ رئیس بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در آئین اختتامیه جشنواره گفت: در این جشنواره ۴۰۰ هنرمند داخلی و خارجی در قالب ۵۲ گروه نمایشی به اجرای نمایش پرداختند و نمایش ها در هفت سالن مرکز استان و هشت سالن شهرستان ها و حواشی شهر همدان به اجرا درآمد.

بیست‌وششمین جشنواره تئاتر کودک در همدان با حضور 52 گروه نمایشی پایان یافتبه گزارش ایکنا از همدان، احمدرضا احسانی رئیس بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، امروز 21 آبان‌ماه در آئین اختتامیه بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه جشنواره همزمان با آغاز امامت امام زمان(عج) در همدان آغاز به کار کرد، یادآور شد: بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک در آستانه هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص) به پایان می‌رسد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این جشنواره ۴۰۰ هنرمند داخلی و خارجی در قالب ۵۲ گروه نمایشی به اجرای نمایش پرداختند و نمایش ها در هفت سالن مرکز استان و هشت سالن شهرستان ها و حواشی شهر همدان به اجرا درآمد.
وی با اشاره به اینکه در جشنواره بیست و ششم ۴۰۰ هنرمند داخلی و خارجی مهمان همدان بود، گفت: امیدواریم بتوانیم در توسعه شاخص های فرهنگی توفیق داشته باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اضافه کرد: کارگاه‌های آموزشی به مدت پنج شب در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سالن آمفی تئاتر اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان برگزار شد.
مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد گفت: از تلاش هنرمندان در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان سپاسگزارم. از همه کسانی که در برگزاری این رویداد هنری شرکت داشته اند به ویژه مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که حضور پررنگی در این جشنواره داشت، سپاسگزارم.
جشنواره به زیبایی و خوبی برگزار شد
مجید قناد دبیر بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان نیز گفت: حضور هنرمندان از شهرستان های دیگر موجب گرما و روشنایی در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان شد. ربع قرن تلاش مدیران قبلی جشنواره باعث شده است تا این جشنواره به زیبایی و خوبی برگزار شود.
وی ضمن تشکر ‌محبت همدانی ها در طول برگزاری جشنواره اظهار کرد: از نیروی انتظامی، صداوسیما، استانداری، فرمانداری، دبیر اجرایی و روابط عمومی ستاد برگزاری، گروه های هنری و کودکان حاضر در این جشنواره کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام
captcha