اعزام 400 مبلغ به اقصی نقاط همدان
کد خبر: 3857503
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
به همت اوقاف همدان؛

اعزام 400 مبلغ به اقصی نقاط همدان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 400 مبلغ و روحانی به اقصی نقاط استان اعزام شده است.

اعزام 400 مبلغ به اقصی نقاط همدانحجت‌الاسلام رضا حاجی زین العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 400 مبلغ و روحانی به اقصی نقاط استان اعزام شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: این مبلغین همگی مبلغین از روحانیون مقیم همدان در حوزه‌های علمیه قم هستند که از ابتدای سال جاری تا کنون با هدف توسعه و تقویت باورهای دینی و مذهبی مردم، برپایی نماز جماعت و پاسخگویی به سوالات شرعی و ... در مناطق مختلف استان فعال بوده‌اند.
وی ادامه داد: یکی از اقدامات این مجموعه اعزام زائرین بار اولی به مشهد مقدس و عتبات عالیات از محل موقوفات و اجرای نیات امینانه واقفین است که در این راستا همزمان با هفته وحدت ۴۵ زائر بار اولی به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اضافه کرد: این زائرین از میان افراد معلول نیازمند بی‌سرپرست و بد سرپرست که سن آنان بالای ۴۰ سال باشد انتخاب شده است.
حاجی زین‌العابدینی با اشاره به اینکه اعزام زائران با قطار، اسکان در هتل و ارائه یک پک هدیه به هر کدام از زائران اهدا می‌شود، گفت: برای اعزام هر نفر از این زائران حدود یک میلیون تومان هزینه شده است.

 

انتهای پیام
captcha