برگزاری پنجمین دوره آموزشی مدیران مؤسسات قرآنی همدان
کد خبر: 3857670
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

برگزاری پنجمین دوره آموزشی مدیران مؤسسات قرآنی همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اتحادیه موسسات قرآنی - مردمی استان همدان گفت: پنجمین دوره آموزش مدیران موسسات و تشکل‌های قرآنی استان‌ها، 12 الی 15 آذر ماه با حضور 50 مدیر قرآنی از همدان به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری پنجمین دوره آموزشی مدیران مؤسسات قرآنی همدانجواد سعیدی، رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، از برگزاری دوره آموزشی مدیران موسسات و تشکل‌های قرآنی استان خبر داد.
رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان همدان با بیان اینکه 50 نفر از مدیران موسسات قرآنی استان در این دوره حاضر خواهند شد، افزود: پنجمین دوره آموزش مدیران موسسات و تشکل‌های قرآنی استان‌ها، 12 الی 15 آذرماه به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.
سعیدی ادامه داد: مدیریت امور مالی و اشتغال‌زایی، مدیریت رسانه، مدیریت فضای مجازی(کارکرد‌ها و آسیب‌ها)، بررسی آسیب‌های اجتماعی و راهکار‌های مقابله با آن و سبک زندگی قرآنی از جمله موضوعات این دوره است.
وی با بیان اینکه این دوره آموزشی با حضور پنج تن از اساتید مجرب و برجسته کشور و استان اصفهان برگزار خواهد شد، ابراز کرد: در این دوره‌ها شرکت‌کنندگان ضمن آزمون‌های تئوری دوره، با بازدید ازمؤسسات مطرح و فعال قرآنی استان اصفهان ضمن استفاده از تجربیات آن مؤسسات، به صورت عملی نیز تحت آموزش قرار می‌گیرند.
سعیدی با بیان اینکه 4 دوره قبل به میزبانی استان‌های اصفهان، مشهد، قم و همدان برگزار شد، ادامه داد: در دوره‌های قبل به موضوعاتی همچون اخلاق مدیران، جذاب سازی کلاس‌های قرآن و جذب معلم، آئین نامه و ضوابط اجرایی موسسات، سبک زندگی مدیران، امور مالی و حسابداری موسسات، مدیریت در اسلام و ... پرداخته شد.
رئیس هئیت مدیره مدغم استان بیان کرد: پس از پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha