تقدیر از فعالان جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی همدان
کد خبر: 3857681
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

تقدیر از فعالان جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی _ معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در مراسمی از کلیه دانشجویان و کارکنان دانشگاه که در برگزاری بیست و چهارمین جشنواره قرآن فعالیت داشته‌اند تقدیر خواهد شد، این مراسم آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

تقدیر از فعالان جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی همدانزهرا اصغری، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مجموعه همزمان با هفته قرآن در دانشگاه‌ها موفق به برگزاری برنامه‌های مختلفی در سطح دانشگاه شد.
وی با بیان اینکه از تابلو‌های روان برای اطلاع رسانی هر چه بیشتر هفته قرآن در دانشگاه استفاده شده است، افزود: همزمان با هفته قرآن، عناوین این هفته در تابلو‌های روان دانشگاه درج می‌شد.
اصغری اضافه کرد: درج آیات کوتاه و با مضمون در تابلو‌های روان و ارسال پیامکی به پرسنل و دانشجویان دانشگاه و ارائه سخنرانی کوتاه توسط امام جماعت پس از اقامه نماز ظهر و عصر حول محور قرآن از دیگر برنامه‌های هفته قرآن در دانشگاه علوم پزشکی همدان بوده است.
معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: همزمان با هفته قرآن طرح ترتیل خوانی قرآن با محوریت پخش آیاتی چند از کلام‌الله مجید با نوای قاریان خوش صدا قبل از آغاز ساعت رسمی کلاس‌ها در سطح دانشگاه اجرا شد این طرح تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: تقدیر از فعالین قرآنی دانشگاه، از دیگر برنامه‌های این مجموعه است که در هفته جاری اجرایی خواهد شد در این مراسم بیش از 80 نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان به طور ویژه اعضای کانون قرآن و مقام آوران جشنواره قرآن و عترت در مرحله دانشگاهی تقدیر خواهند شد.
اصغری ابراز کرد: در مراسمی دیگر نیز از کلیه دانشجویان و کارکنان دانشگاه که در برگزاری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت در دو مرحله مهر و آبان فعالیت داشته اند تقدیر خواهد شد، تقدیر از فعالان جشنواره قرآن آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha