ارسال 55 مقاله به دبیرخانه همایش ناجا و جامعه اسلامی در همدان
کد خبر: 3858234
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

ارسال 55 مقاله به دبیرخانه همایش ناجا و جامعه اسلامی در همدان

گروه اجتماعی ــ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش ناجا و جامعه اسلامی واصل شد که پس از داوری‌های صورت گرفته، ۲۸ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و از این تعداد نیز ۱۱ مقاله موفق به کسب رتبه برتر استانی شد.

ارسال 55 مقاله به دبیرخانه همایش ناجا و جامعه اسلامی در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمد صادق جوشقانی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان، سه شنبه، 28 آبان ماه در نشست تخصصی ناجا و جامعه اسلامی(مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری) گفت: مقام معظم رهبری در بحث بیانیه گام دوم انقلاب از نهاد و ارگان‌ها و متفکرین و محققین می‌خواهد که در این بیانیه تحقیق؛ بررسی نموده و آن را اجرا کنند.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: در همین راستا امسال نیرو انتظامی به عنوان پیشگام این امر؛ موفق به برگزاری ۳۳ نشست استانی در استان‌های مختلف شد که پس از جمع بندی؛ مقالات برتر پس از ورود به همایش ملی ناجا وجامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام رهبری؛ که زمستان سال آینده در تهران برگزار خواهد شد مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.
جوشقانی اشاره ای به اهداف این نشست داشت و ادامه داد: گفتمان سازی و نهادینه مطالبات رهبری پبرامون جامعه اسلامی؛ ارتقا بصیرت دینی و انقلابی؛ آشنایی پلیس با مولفه‌های جامعه اسلامی؛ حرکت به سمت جامعه اسلامی مطلوب با بهره مندی از ظرفیت‌های مادی و معنوی پلیس و ... از اهداف این همایش استانی بوده است.
وی ابراز کرد: در همین راستا بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش واصل شد که پس از داوری و بررسی‌های صورت گرفته ۲۸ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و از این تعداد نیز ۱۱ مقاله موفق به کسب رتبه برتر استانی شد که از این تعداد نیز ۳ مقاله برتر به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha