مسئله شهادت جانمایه همه موفقیت‌ها در اسلام است
کد خبر: 3858673
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳

مسئله شهادت جانمایه همه موفقیت‌ها در اسلام است

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا(ص) جانمایه همه موفقیت‌ها و سربلندی اسلام و انقلاب را مسئله شهید و شهادت دانست و تصریح کرد: شهدای ما اهل تقوا، علم، ایمان و آگاهی و بصیرت بودند.

مسئله شهادت جانمایه همه موفقیت‌ها در اسلام استبه گزارش ایکنا ازهمدان، حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی نماینده ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا(ص) امروز ۳۰ آبان‌ماه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱۰۰ شهید شهرستان ملایر اظهار کرد: شهدا جایگاه ویژه‌ای را در نزد خداوند متعال دارند چرا که از بالاترین سرمایه خود در راه دفاع از ارزش‌های دین گذشتند.

وی جانمایه همه موفقیت‌ها و سربلندی اسلام و انقلاب را مسئله شهید و شهادت دانست و تصریح کرد: شهدای ما اهل تقوا، علم، ایمان و آگاهی و بصیرت بودند.

حجت‌الاسلام دهقانی اضافه کرد: شهدای ما با علم به اینکه در راه دفاع از دین جان خود را فدا می‌کنند در این راه قدم گذاشتند و در خط مقدم خطر پذیر و مسولیت پذیر بودند. 

وی گفت: شهدای ما باطنی با طهارت داشتند و با درایت و ایثارگری کام دشمن را تلخ کردند. 

 امام جمعه ملایر نیز در این مراسم خطاب به طلاب جوان افزود: آینده این نظام به علم، درایت و آگاهی شما نیاز دارد و شما باید با تحقیق و پژوهش برای مدیریت در عرصه‌های مختلف خود را به علم و آگاهی بیشتر مسلط کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری ضمن تاکید بر اینکه راه شهدا را باید ادامه دهیم، افزود: امروز باید با بصیرت بیشتر دشمن و برنامه‌های آن را بشناسیم چرا که دشمن در پی ایجاد ناامیدی در بین مردم است.

وی خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر ولایت و راه شهدا هرگز ما را از مسیر واقعی منحرف نمی‌کند و اگر در این مسیر باشیم همه مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت. 

یادآور میشود؛ یادواره ۲۳ شهید روحانی و طلبه ملایر و گرامیداشت یاد و خاطره سالگرد تشییع و تدفین شهید گمنام با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حوزه علی بن ابیطالب(ع) این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha