مساعدت ۴۶۵ میلیون ریالی به بیماران سخت‌درمان همدان
کد خبر: 3861597
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

مساعدت ۴۶۵ میلیون ریالی به بیماران سخت‌درمان همدان

گروه اجتماعی ــ مسئول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت ۴۶۵ میلیون ریالی به بیماران سخت‌درمان خبر داد.

مساعدت ۴۶۵ میلیون ریالی به بیماران سخت‌درمان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از پایگاه خبری وب‌دا در همدان، حمید شاکری‌صفت، مسئول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از برگزاری یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه پرونده ۱۳ بیمار بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه با اشاره به مساعدت بلاعوض ۲۷۰ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران افزود: ۱۳۵ میلیون ریال از سایر مراکز برای بیماران تخفیف گرفته شده است.

مسئول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه ۶۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه در اختیار بیماران قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: در این جلسه تصویب شد یک بیمار زیرپوشش طرح سخاوت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۴۶۵ میلیون ریال به بیماران سخت‌درمان مساعدت شد گفت: بیماران گروه هدف مجمع خیرین سلامت همدان بیماران سخت‌درمان مبتلا به سرطان نیازمند بزرگسال، کودکان ناشنوا و کم‌شنوا، کودکان دارای بیماری قلبی، کودکان دارای اختلال رشد، کودکان دارای بیماری حاد چشمی و کودکان دارای شکاف لب و کام نیازمند هستند.

شاکری‌صفت با بیان اینکه بی‌شک این اقدام خیر در نزد خداوند منان بی‌اجر نخواهد ماند افزود: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ واریز کنند یا برای راهنمایی با شماره ۳۸۲۷۸۰۸۴ و ۳۸۲۷۸۰۸۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha