نام‌نویسی ۱۷ ملایری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس
کد خبر: 3861815
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

نام‌نویسی ۱۷ ملایری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس

گروه اجتماعی ـ ۱۷ ملایری تا پایان سومین روز ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر اقدام به نام‌نویسی کردند.

نام‌نویسی ۱۷ ملایری در یازدهمین دوره انتخابات مجلسبه گزارش ایکنا از همدان، قدرت اله ولدی فرماندار شهرستان ملایر در جمع خبرنگاران در ملایر بابیان اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه برگزار می‌شود اظهار کرد این انتخابات با شعار« گام دوم انقلاب ،قانون مداری و بی‌طرفی و انسجام ملی »هم‌زمان در ۲۰۸ حوزه اصلی انتخابات در سراسر کشور از دهم آذرماه کلید خورده است.
وی بیان کرد:ثبت‌نام انتخابات از دهم آذرماه شروع‌شده و تا شانزدهم آذرماه ادامه دارد که در این زمینه همکاران ما در ستاد انتخابات شهرستان ملایر مشغول ثبت‌نام از نامزدهای این دوره انتخابات هستند و همه مراحل این انتخابات نیز در شهرستان مستندسازی می‌شود.
وی بیان کرد:طی مدت ثبت‌نام همکاران ما در هیئت نظارت در فرمانداری نیز حضور مستمر داشته و در بخشداری‌ها نیز مراحل کار ثبت‌نام شروع‌شده و هیئت نظارت شهرستان و نماینده آن‌ها در بخش‌ها هم‌زمان با فرمانداری فعالیت دارند.
وی بابیان اینکه برای انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی در سطح شهرستان ۱۹۹ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی‌شده است گفت: برای هر شعبه نیز متناسب با مراجعه مردم بین ۱۵ تا ۱۷ نفر از عوامل اجرایی در نظر گرفته‌شده است .
وی اضافه کرد : ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی نیز فعال است و همه موارد تخلف را رصد و با متخلفان برخورد خواهد شد.
فرماندار ملایر در ادامه گفت: هیئت اجرایی شهرستان تشکیل جلسه داد و از بین ۳۰ نفر معتمد هست نفر عضو اصلی و ۵ نفر علی‌البدل انتخاب شدند.
وی گفت: تا پایان سومین روز مهلت نام‌نویسی داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر 17 نفر ثبت‌نام خود را تکمیل کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود این تعداد به بالای ۵۰ نفر نیز برسد.
ولدی افزود: از این تعداد شامل 14 آقا و 3 خانم است که امروز یکی از داوطلبان روحانی بوده و دو نفر از تهران روند ثبت‌نام خود را انجام دادند.
وی بیان کرد:با همراهی هیئت انتخابات، هیئت نظارت و هیئت بازرسی امور نام‌نویسی روند خوبی داشته و اخبار و اطلاعات به‌صورت درست و صحیح اطلاع‌رسانی می‌شوند.
فرماندار ملایر بابیان اینکه تاکنون تخلفی از طرف داوطلبین ثبت‌نام‌شده گزارش نشده است افزود:
در شهرستان ملایر با آرامش کامل اطلاع‌رسانی خوبی از طرف خبرنگاران انجام‌شده است که مورد استقبال عموم قرارگرفته و به‌مرور اطلاعات لازم را نیز ارائه می‌دهیم.
ولدی خاطرنشان کرد:کسانی که قصد داوطلب شدن در انتخابات پیش رو رادارند با اطمینان از تکمیل‌ 7 بند مدارک لازم و اصل آنان به فرمانداری مراجعه کرده تا درروند انتخاب آنان مشکلی پیش نیاید.
فرماندار شهرستان ملایر تصریح کرد:بانوان ثبت نامی ملایری تاکنون بیشترین آمار را در استان داشته که این مسئله باعث خوشحالی است چراکه نیمی از جامعه را بانوان تشکیل داده و می‌توانند وارد این عرصه شوند.
وی گفت:اقدامی نو که صورت گرفته این است که در فرمانداری با تشکیل گروه تشریفات از تمامی کسانی که برای ثبت‌نام در انتخابات حاضرشده به‌صورت رسمی از درب فرمانداری استقبال به‌عمل‌آمده و برای ما همه داوطلبان در شرایط مساوی هستند و اصل بی‌طرفی سرلوحه کار ماست.
وی اضافه کرد:اپلیکیشنی توسط وزارت کشور طراحی‌شده که داوطلبان بتوانند آن را از سایت فرمانداری و وزارت کشور بارگیری کرده و قسمتی از امور ثبت‌نام را در آن انجام داده و سپس برای ارائه اصل مدارک خود به ستاد انتخابات مراجعه کنند.
ولدی خاطرنشان کرد: در این اپلیکیشن سؤالاتی که کاربران از متقاضیان پرسش می‌کنند بارگذاری شده که افراد می‌توانند با پاسخ به سؤالات در هنگام ثبت‌نام آن را به کاربر رایانه ستاد انتخابات ارائه کنند تا روند مراحل ثبت‌نام با سرعت بیشتری انجام شود.
وی بابیان اینکه زحمات اصحاب رسانه و خبرنگاران در انعکاس اخبار انتخابات و ایجاد شور انتخاباتی قابل‌تقدیر است افزود: خوشحال می‌شویم افرادی که در خودشان توانایی خدمت می‌بینند وارد عرصه انتخابات شوند تا بتوانند خدمتی به مردم شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام
captcha